Agencja PR Calling! i platforma crowdfundingowa FindFunds.pl nawiązują współpracę

Firma Public Shell Advisory S.A. - właściciel marki FindFunds - nawiązała stałą współpracę z agencją PR Calling! i powierzyła jej realizację działań PR dla startup – ów przeprowadzających kampanię crowdfundingu udziałowego na platformie.
O autorze
1 min czytania 2016-09-06

FindFunds.pl to nowa na rynku platforma crowdfundingu udziałowego, za pośrednictwem której spółki z o.o. wkrótce będą mogły, w zamian za oferowane udziały w podwyższonym kapitale zakładowym spółki, pozyskiwać kapitał od drobnych inwestorów na rozwój nowych produktów lub usług. Innymi słowy FindFunds.pl zamierza oferować alternatywny sposób finansowania ciekawych przedsięwzięć. Pomimo że crowdfunding udziałowy wiąże się z dużym ryzkiem dla inwestorów, może stanowić dużą szansę na wsparcie spółek zajmujących się innowacyjnymi rozwiązaniami. Crowdfunding udziałowy stanowi dla nich drogę do rozwoju,

PR Calling! natomiast to agencja PR, która specjalizuje się w obsłudze firm z branży nowych technologii. Jej założycielką jest Katarzyna Dworzyńska – specjalistka w zakresie nowoczesnej komunikacji a także autorka eksperckiego bloga www.dworzynska.com.  

Mamy już doświadczenie we współpracy z PR Calling!. Ta agencja doskonale zna specyfikę rynku startupów w Polsce, a to jest dla nas bardzo istotne, bo przecież FindFunds kieruje swoją ofertę crowdfundingu udziałowego właśnie do startupów” – mówi Lucyna Warda, Prezes Zarządu Public Shell Advisory S.A..

PR Calling! będzie odpowiadała za działania komunikacyjne zarówno dla marki FindFunds jak i dla kampanii crowdfundingowych prowadzonych na platformie FindFunds.pl dla jej klientów. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Branża startupowa to nasze naturalne środowisko. Znamy jej specyfikę i standardy działania. Cieszę się, że firma Public Shell Advisory S.A. nam zaufała i że nasza współpraca się rozwija. Wierzę, że nasze wspólne działania przyniosą wymierne rezultaty” – powiedziała Katarzyna Dworzyńska, Head of Business w PR Calling!.

Współpraca została zawarta na czas nieograniczony.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się