Agencja Public Dialog powiększa zespół

Public Dialog powiększyła zespół o trzy nowe osoby. Do zespołu dołączyli Karolina Osińska – account manager, Mateusz Puślecki – senior account executive, oraz Agata Kwapień – account manager.
O autorze
1 min czytania 2020-09-08

Nowym członkiem zespołu jest Karolina Osińska, która rozpoczęła współpracę z Public Dialog jako account manager. Z branżą PR związana jest od 2004 roku, doświadczenie zdobywała pracując m.in. dla Unilevera czy Reckitt Benckisera. Była odpowiedzialna za szereg projektów z branży mody i urody, m.in za otwarcie dla mediów hotelu Głęboczek Wine Resort&Spa oraz wprowadzenie na polski rynek, znanej na całym świecie, marki modowej Elie Tahari. Silnym obszarem jej kompetencji jest komunikacja produktowa oraz organizacja eventów. Przez ostatnie lata zdobywała specjalizację w tym zakresie pracując dla dużych agencji public relations. W Public Dialog poprowadzi projekt dla klienta UNIBAIL-RODAMCO-WESTFIELD i będzie odpowiedzialna za komunikację centrum handlowego Westfield Arkadia.

Mateusz Puślecki jest starszym specjalista z doświadczeniem w PR, digital marketingu i produkcji wideo. Pracę zawodową rozpoczynał w administracji publicznej, a następnie jako redaktor w Faktach TVN. Posiada doświadczenie we współpracy przy projektach specjalnych online w dziale strategii i kreacji Agencji TVN Media. Obsługiwał marki z branż: automotive (Grupa PSA, Volkswagen AG, Solaris, Goodyear, Continental), motorsport (Drift Masters GP, Martin Kaczmarski, Avalone Extreme), sport (4F), public (Polskie Centrum Akredytacji, Samorząd Woj. Zachodniopomorskiego, Ambasada UK, Austria.info, ILot). Od 4 lat pełni funkcję PR Managera w Polskim Stowarzyszeniu Piwowarów Domowych (pro bono). Absolwent Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Wolny czas spędza na spacerach ze swoimi psami, warzy piwo w domu oraz sędziuje w konkursach piwa. Współtworzy podcast o piwie.

Agata Kwapień rozpoczęła pracę w Public Dialog jako account manager. Agata posiada 5 lat doświadczenia w projektach z obszaru content marketingu, PR i social media. Doświadczenie zdobywała pracując zarówno po stronie klienta, jak i agencji PR. Prowadziła projekty dla klientów z branży technologicznej, nieruchomości, turystycznej, hotelarskiej, motoryzacyjnej i opakowań do żywności. Jest absolwentką kierunku tłumaczenie specjalistyczne w Instytucie Lingwistyki Stosowanej UW oraz studiów podyplomowych z zakresu e-marketingu na Uczelni Łazarskiego. W 2019 roku zdobyła certyfikat DIMAQ Professional.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj