Agencja PZL wygrywa przetarg na obsługę reklamową Alior Banku

O autorze
1 min czytania 2022-02-24

Alior Bank rozstrzygnął przetarg i zakończył proces wyboru agencji reklamowej do strategiczno-komunikacyjnej obsługi marki. Ponownie do współpracy została wybrana agencja PZL. Oznacza to kontynuację współpracy agencji z bankiem, która trwa nieprzerwanie od 2008 r. To już kolejny wygrany przetarg w trakcie tej długofalowej współpracy i kolejny rok funkcjonowania platformy komunikacyjnej z postaciami bankowców w melonikach, której autorem jest właśnie PZL.

– Niezmiernie się cieszymy, że Alior Bank ponownie obdarzył nas tak dużym zaufaniem i że wspólnie możemy wejść już w czternasty rok budowania historii jednej z najmocniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek bankowych w Polsce. To wyjątkowa przyjemność i niezwykła rzadkość na polskim rynku, że agencja i Klient przez tak wiele lat mają szansę wspólnie i co najważniejsze skutecznie, tworzyć komunikację i razem budować biznes, czego potwierdzeniem są nie tylko wyniki sprzedażowe banku, ale również wielokrotnie otrzymywane nagrody EFFIE za efektywność realizowanych kampanii – mówi Michał Nadgrodkiewicz, dyrektor zarządzający agencji PZL

PZL odpowiedzialny będzie za pełną obsługę marki w zakresie opracowania strategii komunikacji oraz realizacji kampanii reklamowych z obszaru ATL i BTL.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj