Flash mob przeznaczony dla właścicieli psów oraz ich czworonogów odbył się 19 maja o godzinie 13:19 w czterech miastach Polski – Krakowie, Warszawie, Poznaniu i Wrocławiu. Za realizację spotów promocyjnych, strony internetowej oraz kampanii promującej wydarzenie była odpowiedzialna Agencja Interaktywna Yoho.
Zobacz również
– Praca przy realizacji spotów reklamowych była naprawdę niesamowitym doświadczeniem. Pies, który występuje w pierwszoplanowej roli okazał się wspaniałym aktorem! Projekty realizowane dla Royal Canin Polska to dla nas zawsze duże wyzwanie, a wszystko aprobuje nasz firmowy kot – Józek – mówi Patrycja Andrzejewska, która jest odpowiedzialna za działania interaktywne.
Akcja została zrealizowana w ramach szóstej edycji kampanii edukacyjnej „Stop otyłości. Ważą się losy psów i kotów” prowadzonej przez Royal Canin Polska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing