Agencja Reklamowa Yoho dla Royal Canin Polska

Agencja Reklamowa Yoho opracowała identyfikację wizualną oraz materiały promujące akcję „Rusz z kanapy 4 łapy” dla Royal Canin Polska.
O autorze
0 min czytania 2013-07-16

Flash mob przeznaczony dla właścicieli psów oraz ich czworonogów odbył się 19 maja o godzinie 13:19 w czterech miastach Polski – Krakowie, Warszawie, Poznaniu i Wrocławiu. Za realizację spotów promocyjnych, strony internetowej oraz kampanii promującej wydarzenie była odpowiedzialna Agencja Interaktywna Yoho.

– Praca przy realizacji spotów reklamowych była naprawdę niesamowitym doświadczeniem. Pies, który występuje w pierwszoplanowej roli okazał się wspaniałym aktorem! Projekty realizowane dla Royal Canin Polska to dla nas zawsze duże wyzwanie, a wszystko aprobuje nasz firmowy kot – Józek – mówi Patrycja Andrzejewska, która jest odpowiedzialna za działania interaktywne.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcja została zrealizowana w ramach szóstej edycji kampanii edukacyjnej „Stop otyłości. Ważą się losy psów i kotów” prowadzonej przez Royal Canin Polska.


Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się