Działania realizowane przez S4 dla klienta skupione są na dwóch obszarach: kampania „Dbamy o dobre oferty dla domu i firmy” ma charakter produktowy. Jej celem jest wprowadzeniu na rynek ofert Serwisant24H PLUS oraz Serwisant Gazowy 24H PLUS, które uzupełniają ofertę dotychczasową, tj. prąd i gaz z usługami typu „assistance”. Dodatkowo S4 prowadzi kompleksową kampanię wspierającą start programu edukacyjno-ekologicznego „Oddychaj powietrzem”. W obu projektach S4 odpowiadało za stworzenie konceptu kreatywnego kampanii oraz przygotowanie szerokiego spectrum materiałów BTL, komunikacji ATL (radio) oraz działań w Internecie.
Po stronie firmy Tauron Sprzedaż za koordynację działań przy kampanii produktowej odpowiadają: Kinga Warchoł i Monika Gałaś, a za współpracę przy programie edukacyjnym Dorota Kulpińska. W S4 za kampanie odpowiada szeroki zespół prowadzony przez Agatę Pęzioł – senior account managera.
Zobacz również
Są to już kolejne działania realizowane przez Agencję S4 dla TAURON Sprzedaż. Agencja S4 odpowiadała m.in. za akcje produktowe oraz za kampanię „Tauron nie chodzi po domach, aby sprzedawać prąd lub gaz” zrealizowaną w 2016 z udziałem Michała Fajbusiewicza.