Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Agencja S4 z kampaniami dla Tauron Sprzedaż

Agencja S4 odpowiada za kompleksową obsługę dwóch aktualnych kampanii komunikacyjnych Tauron Sprzedaż.
O autorze
1 min czytania 2017-05-19

Działania realizowane przez S4 dla klienta skupione są na dwóch obszarach: kampania „Dbamy o dobre oferty dla domu i firmy” ma charakter produktowy. Jej celem jest wprowadzeniu na rynek ofert Serwisant24H PLUS oraz Serwisant Gazowy 24H PLUS, które uzupełniają ofertę dotychczasową, tj. prąd i gaz z usługami typu „assistance”. Dodatkowo S4 prowadzi kompleksową kampanię wspierającą start programu edukacyjno-ekologicznego „Oddychaj powietrzem”. W obu projektach S4 odpowiadało za stworzenie konceptu kreatywnego kampanii oraz przygotowanie szerokiego spectrum materiałów BTL, komunikacji ATL (radio) oraz działań w Internecie.

Po stronie firmy Tauron Sprzedaż za koordynację działań przy kampanii produktowej odpowiadają: Kinga Warchoł i Monika Gałaś, a za współpracę przy programie edukacyjnym Dorota Kulpińska. W S4 za kampanie odpowiada szeroki zespół prowadzony przez Agatę Pęzioł – senior account managera.

Są to już kolejne działania realizowane przez Agencję S4 dla TAURON Sprzedaż.   Agencja S4 odpowiadała m.in. za akcje produktowe oraz za kampanię „Tauron nie chodzi po domach, aby sprzedawać prąd lub gaz” zrealizowaną w 2016 z udziałem Michała Fajbusiewicza.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj