Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Agencja San Markos wygrała przetarg na obsługę PKP Intercity

Agencja San Markos została wybrana do obsługi projektu realizowanego dla PKP Intercity. Wśród złożonych ofert San Markos przedstawił najkorzystniejszą propozycję.
O autorze
0 min czytania 2014-10-13

W ramach współpracy dla nowego Klienta agencja San Markos będzie odpowiedzialna zaprowadzenie działań w zakresie przygotowania strategii, kreacji oraz produkcji BTL. Jak również obsługę DTP związanego z budowaniem wizerunku Klienta oraz działań promocyjnych, reklamowych i informacyjnych na rzecz „PKP Intercity” S.A.

„Nie ukrywam, że bardzo się cieszymy z sukcesu i docenienia naszej oferty w procesie przetargowym przez PKPIntercity. Priorytetem San Markos w pracy z Klientami jest zapewnienie najwyższej jakości usług i zapewnieniu najlepszych rozwiązań reklamowych. Z tym nastawieniem podchodzimy również do nowych zadań, a z racji tego, że mamy Klientów w całej Polsce to teraz jeżdżąc do nich będziemy wybierać kolej”. – powiedział Tomasz Dembiński, Prezes agencji w San Markos.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj