W ramach kampanii firma udostępniła do sprzedaży autorskiego e-booka „+25 do ekwipunku warsztatowca, czyli lista 25 narzędzi do współpracy zdalnej (+ solucja do warsztatu kick-offowego)”. Temat powstał w oparciu o bieżące zapotrzebowanie wielu menedżerów, pracowników, szkoleniowców i wszystkich tych, którzy w czasach pandemii zmuszeni są do prowadzenie warsztatów w formie zdalnej. E-book dostępny jest zarówno w wersji polskiej, jak i angielskiej. Czytelnicy znajdą w środku:
- Checklistę „O czym pamiętać, organizując warsztaty zdalne?”
- Zestaw 25 narzędzi online, podzielonych na kategorie związane z możliwością ich użycia:
– Kolaboracja
– Komunikacja
– Moderacja
– Planowanie - Przykładowy kick-off projektu, czyli solucja warsztatu startowego, wraz z gotowym szablonem do użycia.
Całość koncepcji kreatywnej opracowała agencja Project: People. Za wkład merytoryczny odpowiedzialna jest Joanna Ostafin, CEO firmy, która pracowała warsztatowo i strategicznie z kilkudziesięcioma klientami zarówno Polski, jak i z zagranicy. Tomasz Osowski (lean UX & service designer) koordynował prace związane z oprawą graficzną, a Beata Mosór Szyszka (CEO & lean strategist) oraz Katarzyna Golonka (marketing consultant & strategist) odpowiadały za plan marketingowy.
Zobacz również
Dlaczego warto kupić e-booka?
- Napisała go co-founderka i lean UX strategist – Joanna Ostafin, która jest praktykiem i na co dzień korzysta z narzędzi online.
- To esencja narzędzi do warsztatów zdalnych dostępnych na rynku powstała poprzez testowanie każdego z osobna przez doświadczonych specjalistów.
- Oprócz narzędzi w e-booku znajdziesz checklisty i szablony, które możesz wykorzystać jeden do jednego przy organizowanych przez Ciebie warsztatach.
Ale sam e-book to nie wszystko. Agencja zdecydowała, że 50% przychodów, jakie osiągnie ze sprzedaży e-booka do końca kwietnia, przekaże na rzecz Szpitalu Uniwersyteckiego przy ul. Macieja Jakubowskiego 2 w Krakowie. E-book dostępny jest na stronie www.valuespoker.com. Project: People zachęca do wsparcie, bo jak sama mówi „Kupujesz = pomagasz!”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]