Przykładami pozyskanych briefów w ostatnim czasie są m.in. Inchcape – autoryzowany dealer samochodów BMW i MINI oraz Kompania Piwowarska i marka Peroni, która jest sponsorem jednego z topowych teamów Formuły 1.
W ostatnim czasie do grona klientów agencji dołączyła także spółka Astara Poland, która jest polskim wyłącznym importerem i dystrybutorem samochodów i części zamiennych marki Mitsubishi Motors.
Zobacz również
Współpraca z Astarą zakłada trzy etapy działań, które realizowane są od września 2022 do kwietnia 2023. Finalnym efektem współpracy będzie kilkumiesięczna kampania influencerska obejmująca produkcję dedykowanego kontentu we współpracy z twórcami na ich kanałach w social media. Najważniejszą wartością kolaboracji jest wiarygodność przekazu i ukazanie doświadczenia z jazdy nowym Mitsubishi ASX, który swoją premierę światową miał we wrześniu br. www.mitsubishi.pl/asx-2023-premiera.
Współpraca została nawiązana w wyniku zapytania ofertowego, na które agencja odpowiedziała a działania w ramach tej kooperacji potrwają do kwietnia 2023 r. Za pion klientów z branży moto z ramienia agencji odpowiada Marta Lewowska – account director.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell