Agencja Tailor Made PR poszerza portfolio o klientów z branży auto-moto

W drugiej połowie 2022 r. Tailor Made PR poszerzyło grono klientów z branży motoryzacyjnej. Jest to część rozwijanej strategii, zakładającej zwiększenie kompetencji z zakresu obsługi klientów i projektów o tej tematyce.
O autorze
1 min czytania 2022-10-21

Przykładami pozyskanych briefów w ostatnim czasie są m.in. Inchcape – autoryzowany dealer samochodów BMW i MINI oraz Kompania Piwowarska i marka Peroni, która jest sponsorem jednego z topowych teamów Formuły 1.

W ostatnim czasie do grona klientów agencji dołączyła także spółka Astara Poland, która jest polskim wyłącznym importerem i dystrybutorem samochodów i części zamiennych marki Mitsubishi Motors.

Współpraca z Astarą zakłada trzy etapy działań, które realizowane są od września 2022 do kwietnia 2023. Finalnym efektem współpracy będzie kilkumiesięczna kampania influencerska obejmująca produkcję dedykowanego kontentu we współpracy z twórcami na ich kanałach w social media. Najważniejszą wartością kolaboracji jest wiarygodność przekazu i ukazanie doświadczenia z jazdy nowym Mitsubishi ASX, który swoją premierę światową miał we wrześniu br. www.mitsubishi.pl/asx-2023-premiera.

Współpraca została nawiązana w wyniku zapytania ofertowego, na które agencja odpowiedziała a działania w ramach tej kooperacji potrwają do kwietnia 2023 r. Za pion klientów z branży moto z ramienia agencji odpowiada Marta Lewowska – account director.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj