TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Agencja Tailor Made PR poszerza portfolio o klientów z branży auto-moto

W drugiej połowie 2022 r. Tailor Made PR poszerzyło grono klientów z branży motoryzacyjnej. Jest to część rozwijanej strategii, zakładającej zwiększenie kompetencji z zakresu obsługi klientów i projektów o tej tematyce.
O autorze
1 min czytania 2022-10-21

Przykładami pozyskanych briefów w ostatnim czasie są m.in. Inchcape – autoryzowany dealer samochodów BMW i MINI oraz Kompania Piwowarska i marka Peroni, która jest sponsorem jednego z topowych teamów Formuły 1.

W ostatnim czasie do grona klientów agencji dołączyła także spółka Astara Poland, która jest polskim wyłącznym importerem i dystrybutorem samochodów i części zamiennych marki Mitsubishi Motors.

Współpraca z Astarą zakłada trzy etapy działań, które realizowane są od września 2022 do kwietnia 2023. Finalnym efektem współpracy będzie kilkumiesięczna kampania influencerska obejmująca produkcję dedykowanego kontentu we współpracy z twórcami na ich kanałach w social media. Najważniejszą wartością kolaboracji jest wiarygodność przekazu i ukazanie doświadczenia z jazdy nowym Mitsubishi ASX, który swoją premierę światową miał we wrześniu br. www.mitsubishi.pl/asx-2023-premiera.

Współpraca została nawiązana w wyniku zapytania ofertowego, na które agencja odpowiedziała a działania w ramach tej kooperacji potrwają do kwietnia 2023 r. Za pion klientów z branży moto z ramienia agencji odpowiada Marta Lewowska – account director.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj