Agencja The Digitals stworzyła serwis dla Amica

Na początku października wystartował nowoczesny i wizerunkowy serwis internetowy amicasmart.com, który promuje piekarnik z linii Integra Smart. Serwis został zrealizowany przez agencję The Digitals.
O autorze
1 min czytania 2012-10-10

Uruchomienie nowej strony związane jest z wprowadzeniem na rynek najnowszej generacji piekarników z linii Integra Smart. Głównym wyróżnikiem tego inteligentnego piekarnika jest siedmiocalowy, interaktywny ekran dotykowy oraz multimedialna książka kucharska z ponad 50 przepisami.

Idea przygotowanego przez agencję The Digitals serwisu odzwierciedla hasło kampanii „Inteligentny styl”. Dlatego oprócz nowoczesnego wyglądu serwis w intuicyjny sposób przeprowadza użytkownika przez możliwości produktów z linii Integra Smart. Użytkownicy mogą na przykład sami sprawdzić jak działa programator piekarnika, ponieważ został on dokładnie odwzorowany na stronie. Dzięki temu i wielu innym rozwiązaniom agencja The Digitals udowodniła, że strony produktowe wcale nie muszą być nudne i nieatrakcyjne dla użytkownika.

Serwis jest częścią kampanii wizerunkowej, której twarzą jest Agnieszka Radwańska. Nawiązanie współpracy z najlepszą polską tenisistką jest kolejnym etapem rozwoju marki Amica i budowaniu przewagi dzięki inteligentnej technologii.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj