Uruchomienie nowej strony związane jest z wprowadzeniem na rynek najnowszej generacji piekarników z linii Integra Smart. Głównym wyróżnikiem tego inteligentnego piekarnika jest siedmiocalowy, interaktywny ekran dotykowy oraz multimedialna książka kucharska z ponad 50 przepisami.
Idea przygotowanego przez agencję The Digitals serwisu odzwierciedla hasło kampanii „Inteligentny styl”. Dlatego oprócz nowoczesnego wyglądu serwis w intuicyjny sposób przeprowadza użytkownika przez możliwości produktów z linii Integra Smart. Użytkownicy mogą na przykład sami sprawdzić jak działa programator piekarnika, ponieważ został on dokładnie odwzorowany na stronie. Dzięki temu i wielu innym rozwiązaniom agencja The Digitals udowodniła, że strony produktowe wcale nie muszą być nudne i nieatrakcyjne dla użytkownika.
Zobacz również
Serwis jest częścią kampanii wizerunkowej, której twarzą jest Agnieszka Radwańska. Nawiązanie współpracy z najlepszą polską tenisistką jest kolejnym etapem rozwoju marki Amica i budowaniu przewagi dzięki inteligentnej technologii.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell