TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Agencja The Digitals we współpracy z TalentMedia przygotowały kampanię dla marki Warka

Ruszyła online`owa kampania marki Warka. Za przygotowanie działań odpowiada agencja The Digitals we współpracy z siecią partnerską TalentMedia. W ramach kampanii przygotowano szereg aktywności na Facebooku oraz platformie YouTube, które skierowane są do wszystkich fanów piłki nożnej.
O autorze
1 min czytania 2018-03-26

Na YouTube główną akcję będą rozgrywać Spryciarze.pl, których kanały łącznie subskrybuje ponad 3 mln osób. Ich najpopularniejszy kanał – 5 sposobów na… – stale plasuje się w TOP 10 najpopularniejszych na platformie YouTube w Polsce, subskrybuje go ponad 2 mln osób, a łączna liczba wyświetleń opublikowanych na nim filmów przekroczyła 430 mln. I to właśnie na tym kanale w każdy piątek będą emitowane odcinki z udziałem influencerów, w których wszystko będzie się kręcić wokół piłki nożnej. Widzowie będą mogli śledzić rywalizację ekipy „5 Sposobów na…’ o miano najlepszego zawodnika w drużynie. Zwycięzca pojedzie z ekipą do Rosji, ale na specjalnych warunkach. Nie zabraknie też ulubionego formatu, czyli sposobów na przygotowanie specjalnych przekąsek, piłkarskich gadżetów i patentów na wspólne spędzanie czasu podczas nadchodzącego wielkiego, piłkarskiego święta.

Na Facebooku fani piłki nożnej podziwiać będą mogli zmagania biało-czerwonych w narracji Planety Warka.

Agencja The Digitals odpowiada za strategię i ideę kreatywną kampanii. Natomiast sieć TalentMedia za adaptację idei kreatywnej i przygotowanie strategii dystrybucji treści na YouTube, rekomendację i koordynację udziału wybranych influencerów w kampanii oraz koprodukcję contentu video wspólnie z Grupą Spryciarze.pl, która jest zrzeszona w sieci.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj