Agencja The Digitals we współpracy z TalentMedia przygotowały kampanię dla marki Warka

Ruszyła online`owa kampania marki Warka. Za przygotowanie działań odpowiada agencja The Digitals we współpracy z siecią partnerską TalentMedia. W ramach kampanii przygotowano szereg aktywności na Facebooku oraz platformie YouTube, które skierowane są do wszystkich fanów piłki nożnej.
O autorze
1 min czytania 2018-03-26

Na YouTube główną akcję będą rozgrywać Spryciarze.pl, których kanały łącznie subskrybuje ponad 3 mln osób. Ich najpopularniejszy kanał – 5 sposobów na… – stale plasuje się w TOP 10 najpopularniejszych na platformie YouTube w Polsce, subskrybuje go ponad 2 mln osób, a łączna liczba wyświetleń opublikowanych na nim filmów przekroczyła 430 mln. I to właśnie na tym kanale w każdy piątek będą emitowane odcinki z udziałem influencerów, w których wszystko będzie się kręcić wokół piłki nożnej. Widzowie będą mogli śledzić rywalizację ekipy „5 Sposobów na…’ o miano najlepszego zawodnika w drużynie. Zwycięzca pojedzie z ekipą do Rosji, ale na specjalnych warunkach. Nie zabraknie też ulubionego formatu, czyli sposobów na przygotowanie specjalnych przekąsek, piłkarskich gadżetów i patentów na wspólne spędzanie czasu podczas nadchodzącego wielkiego, piłkarskiego święta.

Na Facebooku fani piłki nożnej podziwiać będą mogli zmagania biało-czerwonych w narracji Planety Warka.

Agencja The Digitals odpowiada za strategię i ideę kreatywną kampanii. Natomiast sieć TalentMedia za adaptację idei kreatywnej i przygotowanie strategii dystrybucji treści na YouTube, rekomendację i koordynację udziału wybranych influencerów w kampanii oraz koprodukcję contentu video wspólnie z Grupą Spryciarze.pl, która jest zrzeszona w sieci.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj