W wyniku wygranego przetargu od początku maja 2018 roku Today prowadzi stałą obsługę mediów społecznościowych japońskiej marki motoryzacyjnej. Agencja stworzyła strategię działań marki Mitsubishi Motors w polskich mediach społecznościowych i zajmie się jej wdrożeniem na Facebooku, Instagramie i Youtube.
W ramach współpracy agencja odpowiedzialna jest za tworzenie lokalnego contentu, współpracę z ambasadorami marki, fotografami, przygotowanie akcji specjalnych oraz zakup mediów.
Zobacz również
„Działania w mediach społecznościowych są ważną częścią naszego planu marketingowego i wraz z rozwojem tych kanałów zyskują na znaczeniu. Realizacja strategii w social mediach wymaga bardzo dogłębnej, efektywnej analizy i szybkiej reakcji na częste zmiany. Agencja Today będzie miała na celu wdrożenie na łamach mediów społecznościowych nowej strategii budowania wizerunku marki Mitsubishi, której motywem przewodnim jest hasło Drive Your Ambition. Początek naszej współpracy to także ważny moment premiery zupełnie nowego modelu SUV-a coupe Mitsubishi Eclipse Cross. To istotne zadania i cieszymy się, że będziemy je realizować z doświadczonym partnerem.” – podkreśla Łukasz Wójcik, dyrektor działu marketingu i PR polskiego przedstawicielstwa MMC.