Agencja UNIQUE ONE organizuje dla Nestlé Polska akcję promocyjną

W wyniku wygranego przetargu firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE opracowanie ogólnopolskiej loterii pod hasłem „Codziennie bony za Nestle paragony!”, która przebiega w sklepach sieci Kaufland.
O autorze
1 min czytania 2016-09-09

Celem prowadzonej akcji promocyjnej jest zwiększenie sprzedaży marek należących do Nestlé i ich widoczności na rynku, a także zachęcenie  konsumentów do sięgnięcia po produkty Nestlé w miejscu sprzedaży. Zgłoszenia do loterii przyjmowane będą między 8 a 14 września 2016 roku. W loterii biorą udział wybrane marki, m.in. Lion, NesVita, Winiary.

Aby wziąć udział w loterii prowadzonej w sklepach sieci Kaufland, należy jednorazowo kupić produkty Nestlé biorące udział w loterii za min. 20 zł, wysłać SMS pod numer 70866, w treści wpisując: Nestle. numer ze swojego paragonu fiskalnego (koszt SMS’a 0,62 zł z VAT). Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony. Grupa produktów marek biorących udział w loterii jest wyszczególniona w regulaminie dostępnym na stronach www.uniqueone.pl  i www.kaufland.pl.

Codziennie do wygrania w loterii jest 10 bonów o wartości 100 zł. Loteria zostanie zakończona losowaniem samochodu marki Opel Mokka spośród wszystkich prawidłowo przesłanych  zgłoszeń.

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (plakaty, ulotki, i Gazetka Sieci Kaufland).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj