Agencja UNIQUE ONE organizuje dla Nestlé Polska kolejną akcję promocyjną

W wyniku wygranego przetargu firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE opracowanie ogólnopolskiej loterii pod hasłem „Co Nestlé przyniesie? Sprawdź w SMSie”, która jest realizowana w sklepach sieci Intermarche.
O autorze
1 min czytania 2017-11-15

Celem prowadzonej akcji promocyjnej jest zwiększenie sprzedaży marek należących do

Nestlé i ich widoczności na rynku, a także zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po produkty firmy w miejscu sprzedaży. Zgłoszenia do loterii przyjmowane będą między 16 a 29 listopada 2017 roku. W loterii biorą udział wybrane marki, m.in. BOBO FRUT, PRINESSA, WINIARY.

Aby wziąć udział w tej loterii, należy jednorazowo kupić produkty Nestlé objęte tą akcją za min. 20 zł, a następnie wysłać SMS pod numer 70816 (koszt SMS’a 0,62 zł z VAT), wpisując w treści: Nestle.numer ze swojego paragonu fiskalnego. Grający od razu dowiaduję się, czy wygrał bon o wartości 100 zł. Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony. Grupa produktów marek biorących udział w loterii jest podanaw regulaminie dostępnym na stronach: www.uniqueone.pl i www.intermarche.pl.

Codziennie do wygrania w loterii są bony do Intermarche o wartości 100 zł (170 bonów Intermarche), tablety Lenovo (14 sztuk). Loteria zostanie zakończona losowaniem samochodu marki Fiat 500 spośród wszystkich prawidłowo przesłanych zgłoszeń.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (m. in. plakaty, standy i Gazetka Sieci Intermarche).

Słuchaj podcastu NowyMarketing