TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Agencja UNIQUE ONE organizuje dla Nestlé Polska kolejną akcję promocyjną w sklepach sieci Intermarché

Firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE opracowanie konkursu pod hasłem „Z Nestlé wakacje trwają cały rok!”, który jest realizowany w sklepach sieci Intermarché.
O autorze
1 min czytania 2020-08-18

Celem konkursu jest zwiększenie sprzedaży marek należących do Nestlé, a także zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po produkty firmy w miejscu sprzedaży. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są od 18 do 31 sierpnia 2020 roku. Biorą w nim udział m.in. marki: NESCAFÉ, NESCAFÉ Dolce Gusto, batony Lion, batony KitKat, wafle Princessa, wafle Nesquik, Nestlé Aero, After Eight, Winiary, Maggi, Nesvita dostępne w sklepach sieci Intermarché. 

Aby wziąć udział w konkursie należy jednorazowo kupić produkty promocyjne Nestlé za min. 20 zł, odpowiedzieć na pytanie konkursowe: „Opisz swój wymarzony plan wyjazdowy na najbliższy rok”, a następnie wysłać SMS pod numer 70711 (wpisując w treści: NESTLE.numer paragonu.Twoja odpowiedź). Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony. Grupa produktów marek biorących udział w loterii jest podana w regulaminie dostępnym na stronie www.uniqueone.pl

Codziennie do wygrania jest voucher o wartości 1000 zł na przedłużone weekendy oraz 5 voucherów o wartości 200 zł. (do zrealizowania w sklepach Intermarché). Co tydzień można wygrać: Voucher o wartości 5000 zł. (do wykorzystania przez rok). Wyborów zwycięskich zgłoszeń dokona komisja (dziennych oraz tygodniowych).

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę konkursu. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (plakaty, wobblery) oraz reklamą w gazetce sieci Intermarché.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj