Celem konkursu jest zwiększenie sprzedaży marek należących do Nestlé, a także zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po produkty firmy w miejscu sprzedaży. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są od 18 do 31 sierpnia 2020 roku. Biorą w nim udział m.in. marki: NESCAFÉ, NESCAFÉ Dolce Gusto, batony Lion, batony KitKat, wafle Princessa, wafle Nesquik, Nestlé Aero, After Eight, Winiary, Maggi, Nesvita dostępne w sklepach sieci Intermarché.
Aby wziąć udział w konkursie należy jednorazowo kupić produkty promocyjne Nestlé za min. 20 zł, odpowiedzieć na pytanie konkursowe: „Opisz swój wymarzony plan wyjazdowy na najbliższy rok”, a następnie wysłać SMS pod numer 70711 (wpisując w treści: NESTLE.numer paragonu.Twoja odpowiedź). Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony. Grupa produktów marek biorących udział w loterii jest podana w regulaminie dostępnym na stronie www.uniqueone.pl
Zobacz również
Codziennie do wygrania jest voucher o wartości 1000 zł na przedłużone weekendy oraz 5 voucherów o wartości 200 zł. (do zrealizowania w sklepach Intermarché). Co tydzień można wygrać: Voucher o wartości 5000 zł. (do wykorzystania przez rok). Wyborów zwycięskich zgłoszeń dokona komisja (dziennych oraz tygodniowych).
Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę konkursu. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (plakaty, wobblery) oraz reklamą w gazetce sieci Intermarché.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]