Agencja UNIQUE ONE organizuje loterię audioteksową dla marki Nałęczowianka

W wyniku wygranego przetargu marka Nałęczowianka (Nestlè Waters Polska) powierzyła agencji UNIQUE ONE całościowe opracowanie akcji promocyjnej dotyczącej pod hasłem „Miej w sobie pragnienie bycia Eko”.
O autorze
1 min czytania 2020-11-23

Ogólnopolska loteria zorganizowana przez agencję UNQUE ONE obejmuje całą Polskę i dotyczy wody Nałęczowianka (wszystkie pojemności). Przyjmowanie zgłoszeń do loterii rozpoczęło się w październiku i potrwa do 30 listopada 2020 roku. Poza tym okresem produkty promocyjne dostępne są w sprzedaży, jednak ich zakup nie uprawnia do udziału w loterii.

Aby wziąć udział w loterii należy jednorazowo kupić trzy dowolne produkty promocyjne i wysłać SMS pod wskazany numer, w treści wpisując numer ze swojego paragonu fiskalnego. Konsument od razu dowiaduje się, czy wygrał nagrodę dzienną w postaci jednej ze 120 toreb wykonanych ze butelek z recyclingu, tygodniową – trekkingowy rower elektryczny marki Kross. Dodatkowo wszystkie zgłoszenia biorą udział w losowaniu nagrody głównej – samochodu elektrycznego Nissan Leaf

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Loterię wspierają działania reklamowe na stronie www Nałeczowianka, na stronie Facebook Nałęczowianka, w aplikacjach BLIX, Yanosik, Listonic, w telewizji oraz innych nośnikach internetowych, a także poprzez materiały POS w punktach sprzedaży.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj