Biuro Whites w Lublinie jest w całości dedykowane kampaniom content marketingowym. Realizacją zajmuje się 10 osobowa redakcja, którą kieruje Bożena Rzepecka. Stworzenie własnej redakcji jest bezpośrednią odpowiedzią na wyraźny wzrost zapotrzebowania klientów agencji na dedykowane usługi z zakresu content marketingu. Stworzenie wyspecjalizowanej redakcji w ramach własnych struktur ma zapewnić możliwość tworzenia treści najwyższej jakości.
Indywidualne podejście do klienta jest jednym z elementów strategii działania Whites. Wysoka jakość obsługi od samego początku jest traktowana na równi z transparentnością działań i efektywnością kampanii.
Zobacz również
Klienci doceniają nasze podejście. Rozwój agencji za którym idzie wzrost zatrudnienia jest tego efektem. Inwestycje finansowane są z bieżącej działalności firmy. Już teraz zespół Whites liczy ponad 30 osób. Lubelski oddział będzie dla nas dużym wzmocnieniem – mówi Anna Ałaszkiewicz, dyrektor zarządzająca Whites.
Nowe biuro jest kolejnym etapem rozwoju agencji, która niedawno obchodziła swoje 3 urodziny. Inwestycje w nową redakcję i zespół content marketingu mają zapewnić wzmocnienie pozycji Whites na rynku i zagwarantować jeszcze lepszą realizację kampanii.
Agencja Whites w którą w 2012 r. zainwestował Next Web Media, jest jedną z pierwszych firm specjalizujących się w tzw. white hat SEO, budowaniu obecności marek w internecie w oparciu o content marketing i działania performance. Wśród klientów agencji znajdują się m.in. Orange, Bayer, Bosch, Norauto, Benefit System, Bankier.pl, AmeriGas, PayU, ABCzdrowie.pl i inni.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing