Agencja Whites otwiera oddział w Lublinie

Od początku lipca w Lublinie działa oddział warszawskiej agencji Whites, specjalizującej się w white hat SEO, content marketingu i działaniach performance marketingowych.
O autorze
1 min czytania 2015-07-07

Biuro Whites w Lublinie jest w całości dedykowane kampaniom content marketingowym. Realizacją zajmuje się 10 osobowa redakcja, którą kieruje Bożena Rzepecka. Stworzenie własnej redakcji jest bezpośrednią odpowiedzią na wyraźny wzrost zapotrzebowania klientów agencji na dedykowane usługi z zakresu content marketingu. Stworzenie wyspecjalizowanej redakcji w ramach własnych struktur ma zapewnić możliwość tworzenia treści najwyższej jakości.

Indywidualne podejście do klienta jest jednym z elementów strategii działania Whites. Wysoka jakość obsługi od samego początku jest traktowana na równi z transparentnością działań i efektywnością kampanii.

Klienci doceniają nasze podejście. Rozwój agencji za którym idzie wzrost zatrudnienia jest tego efektem. Inwestycje finansowane są z bieżącej działalności firmy. Już teraz zespół Whites liczy ponad 30 osób. Lubelski oddział będzie dla nas dużym wzmocnieniem – mówi Anna Ałaszkiewicz, dyrektor zarządzająca Whites.

Nowe biuro jest kolejnym etapem rozwoju agencji, która niedawno obchodziła swoje 3 urodziny. Inwestycje w nową redakcję i zespół content marketingu mają zapewnić wzmocnienie pozycji Whites na rynku i zagwarantować jeszcze lepszą realizację kampanii.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja Whites w którą w 2012 r. zainwestował Next Web Media, jest jedną z pierwszych firm specjalizujących się w tzw. white hat SEO, budowaniu obecności marek w internecie w oparciu o content marketing i działania performance. Wśród klientów agencji znajdują się m.in.  Orange, Bayer, Bosch, Norauto, Benefit System, Bankier.pl, AmeriGas, PayU, ABCzdrowie.pl i inni.

Słuchaj podcastu NowyMarketing