…„Welcome to Monaco”. Działania potrwają do końca maja br.
„Welcome to Monaco” to hasło ogólnopolskiej kampanii limitowanej edycji wódki Stock Prestige. Głównym celem aktywacji jest zaangażowanie konsumentów do udziału w konkursie, gdzie nagrodą są m.in. 3 wyjazdy na wyjątkowe na skalę światową wydarzenie Monaco Yacht Show wraz z przelotem i zakwaterowaniem. Aby jeszcze skuteczniej dotrzeć do konsumentów w trudnej marketingowo kategorii alkoholi, dwie agencje zdecydowały się połączyć siły: H2O Creative, która od lat strategicznie obsługuje markę i specjalizuje się w shopper marketingu oraz OS3, znana z nowatorskiego podejścia do kampanii online.
Zobacz również
W ramach strategii powstały kreatywne materiały POS oraz dedykowana konkursowi strona www. Aby dodatkowo wzmocnić działania, do współpracy zaproszony został Łukasz Jakóbiak, znany dzięki unikatowemu konceptowi programu „20m2”. Wspólnie z vlogerem marka zabierze polskich internautów w niezwykłą podróż do serca europejskiej stolicy prestiżu – Monako. Dzięki zastosowaniu live streamingu, za pośrednictwem profilu Łukasza na Facebooku, będzie można obejrzeć w czasie rzeczywistym jak wygląda „One Night in Monaco” razem ze Stock Prestige! To pierwszy raz, kiedy na taką skalę zostanie wykorzystamy streaming w komunikacji marki komercyjnej. Start transmisji nastąpi o godzinie 20:00 w najbliższą sobotę 7 maja. Agencje i marka zapowiadają wiele atrakcji i zaskakujących zwrotów akcji.
W kategorii alkoholi dotychczas największy nacisk stawiano na komunikację w miejscu sprzedaży, stąd w dalszym ciągu podstawą każdej kampanii są działania shopper marketingowe. Wiemy jednak, że bez zaskakujących i nowatorskich działań online, nie będziemy w stanie skutecznie dotrzeć do współczesnego konsumenta. Dlatego właśnie zdecydowaliśmy się zaprosić do współpracy agencję OS3, która przygotowała ciekawe rozwiązania komunikacyjne w mediach społecznościowych. Dzięki temu powstała kampania, która skutecznie wykorzystuje mix narzędzi marketingowych – mówi Michał Tomaszuk, CEO w H2O Creative.
Marcin Maj, CEO agencji OS3 dodaje – Współpraca z H2O Creative to przykład synergii dwóch graczy rynkowych, którzy dzięki swoim kompetencjom wspólnie są w stanie zapewnić Klientowi realizację postawionych celów.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Komunikacja wokół kampanii potrwa do końca maja.
Słuchaj podcastu NowyMarketing