Największe strony w grupie to PrzerwaNaReklame.pl, Ars Thanea i Get More Social. Największy procentowy przyrost liczby fanów zaobserwowaliśmy na fan page’ach Performance Media, Lubie.to i Fanpoint. Najwięcej fanów przybyło stronom Lubie.to, Fanpoint i Performance Media.
Zobacz również
Najwięcej użytkowników Facebooka zaangażowały strony Get More Social, PrzerwaNaReklame.pl i Pride&Glory Interactive. Największy odsetek zaangażowanych fanów obserwowaliśmy na stronach Get More Social, byss.pl i Vision Trust.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Pod względem Interactivity Index najwyżej uplasowały się strony Get More Social, PrzerwaNaReklame.pl oraz OXiDE. Względna interaktywność, mierzona wskaźnikiem Relative Interactivity, okazała się najwyższa dla stron Get More Social, Cormedia i PrzerwaNaReklame.pl
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pod względem „liczby osób, które mówiły o stronach”, najlepiej wypadły fan page’e Get More Social, PrzerwaNaReklame.pl oraz Fanpoint.
Najpopularniejsze posty to:
Całość raportu dostępna pod tym adresem.