Agencje Starcom i MSL wygrały przetarg Grupy eSky

Należące do Publicis Groupe w Polsce agencje Starcom i MSL, rozpoczęły współpracę z Grupą eSky. Starcom zajmuje się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów na kilku europejskich rynkach, a MSL przygotował koncepcję do najnowszej kampanii serwisu eSky.pl.
O autorze
1 min czytania 2019-05-15

Decyzja o wyborze Starcomu i MSL do obsługi marki eSky.pl w obszarze komunikacji marketingowej zapadła w wyniku przetargu, w którym oprócz agencji należących do Publicis Groupe brało udział kilka konkurencyjnych podmiotów.  

– O wyborze Starcomu i MSL przesądziło przede wszystkim duże doświadczenie agencji na rynku globalnym, a także bardzo wysokie kompetencje. Dodatkowo mogliśmy liczyć na dopasowanie oferty do naszych potrzeb, co było jednym z najbardziej istotnych czynników decydujących o wyborze agencji – komentuje Anna Wiertel, marketing communications director w Grupie eSky.

Pierwszym efektem współpracy jest rozpoczynająca się właśnie kampania reklamowa eSky.pl wykorzystująca telewizję oraz serwisy VOD, którą w najbliższych tygodniach widzieć będą klienci w Polsce, Rumunii oraz Bułgarii. Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki oraz pozycjonowanie eSky jako serwisu turystycznego online pierwszego wyboru w decyzjach dotyczących podróży.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Nieograniczone możliwości podróżowania to hasło doskonale wpisuje się w naszą misję. Inspirujemy ludzi, by poznawali wszystko, co świat ma do zaoferowania”. Na co dzień skupiamy się na tym, by ułatwiać naszym użytkownikom aranżowanie podróży i pokazywać, że podróżowanie jest proste, łatwe i nie musi być drogie – dodaje Anna Wiertel.

Kontrakt pomiędzy agencjami Starcom i MSL, a Grupą eSky ma charakter długofalowy. Wartość budżetu, którego dotyczył przetarg oraz nazwy agencji biorących udział w przetargu, nie zostały ujawnione.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się