Agencja mediowa Value Media i Mediaplus oraz agencja MarTech & ecommerce Salestube, należące do Group One, ruszają z kolejną edycją programu szkoleniowo-stażowego One School kierowanego do przedstawicieli generacji Z. Cykl warsztatów prowadzonych przez ekspertów obejmie zagadnienia związane z technologią, mediami i marketingiem, a także umiejętności miękkie. Nabór kandydatów potrwa do 14 lipca.
Po sukcesie ubiegłorocznej edycji, Group One ponownie otwiera swoje warszawskie biuro dla przedstawicieli generacji Z chcących rozpocząć karierę w branży. Po sierpniowym maratonie warsztatów, na najlepszych uczestników programu czekają oferty pracy w agencjach mediowych Value Media i Mediaplus oraz agencji martech & e-commerce SalesTube.
Zobacz również
Podczas One School 2021 przekonaliśmy się, że tego typu program to klasyczny przykład win-win. Uczestnicy bogatsi o wiedzę i pierwsze doświadczenia w branży startują z zupełnie innej pozycji w roli Trainne w naszych agencjach. Nasze wewnętrzne badanie pokazało, że One School’owcy są bardziej otwarci, zgrani, zaznajomieni ze sposobem funkcjonowania firmy, a przez to są też faktycznym wsparciem dla swoich zespołów właściwie od pierwszych dni. Dlatego w tym roku z dużą ekscytacją otwieramy nabór do One School 2.0. – mówi Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media.
Zgodnie z oczekiwaniami Generacji Z, autorzy programu stawiają na indwidualne podejście i unikatowe Candidate Experience. Oprócz szkoleń typowo narzędziowych i skupionych na branży, w harmonogramie znajdzie się też miejsce na trening umiejętności miękkich i identyfikację mocnych i słabszych stron każdego uczestnika przez sesje Gallupa.
Ubiegłoroczna edycja One School została przyjęta bardzo pozytywnie zarówno przez naszych pracowników jak i uczestników. Ci ostatni jednogłośnie w ankiecie satysfakcji poleciliby program swoim znajomym. Bardzo wysoko – na 5,4 w skali 6-cio stopniowej – ocenili go organizacyjnie i merytorycznie – mówi Martyna Strugińska, talent manager w Group One Media – Dostaliśmy również wartościowy feedback w kwestii ulepszeń, który wdrażamy w tej edycji. W programie warsztatów znajdzie się czas na jeszcze więcej praktyki i obserwacji „live” pracy ekspertów.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Zajęcia One School rozpoczną się na początku sierpnia i potrwają miesiąc. Na najlepszych uczestników czekają propozycje pracy w spółkach Group One. Szczegóły na oneschool.groupone.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing