1. W marketingu najważniejsze jest…
Wybieganie w przyszłość – wyprzedzanie potrzeb konsumentów, szukanie wschodzących trendów i odwaga w podejmowaniu decyzji.
2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…
Skrzydeł dodają mi projekty, w których mogę włączyć swoją pasję poza zawodową – sport, a zwłaszcza kolarstwo.
Zobacz również
3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwania, z jakim przyszło mi się zmierzyć…
Redefinicja tradycyjnie rozumianych usług PR w kontekście ewolucji narzędzi online.
4. Projekty, z których jestem najbardziej dumna, to…
Projekty długoterminowe, które wbrew pozorom są też najbardziej wymagające. Wieloletnia udana współpraca z klientem może uśpić zaangażowanie, kreatywność i chęć poszukiwania niestandardowych rozwiązań. Bez nich taka współpraca nie ma szans się rozwijać.
5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę…
Każdego dnia robię wszystko, by zazdrościć projektów samej sobie.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu…
Girl power – nie jest to nowy trend, ale wciąż bardzo nośny i rezonujący nawet z pozoru w odległych kontekstach. Głośna kampania Always #LikeAGirl nieoczekiwanie zyskała świeży oddech kilka dni temu w świecie, jak mogłoby się wydawać, zupełnie niezwiązanym z tematem – kolarskim… Oleg Tinkov – słynący z kontrowersyjnych i żywiołowych komentarzy, właściciel jednej z największych grup kolarskich – skomentował występ faworyta Vuelta Espana, Chrisa Frooma: ‘He is riding like a girl’. W dość tradycyjnym świecie kolarskim zawrzało, a kampania Always była wielokrotnie przywoływana w przewijających się na całym świecie dyskusjach. Na swoje szczęście Oleg Tinkov, jako rosyjski milioner, nie musi szukać dla swojego klubu źródeł dodatkowego finansowania.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu…
Działania „quick win” skupione na szybkim efekcie w krótkiej perspektywie czasowej. Kuszące, obiecujące, ale ryzykowne, jeśli niewpisane w długofalową strategię.
8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…
Wspólne określenie / wypracowanie tego, co stanowi największą wartość dla klienta. Ta często okazuje się inna, niż cel określony w briefie.
9. Swoje inspiracje czerpię z…
Z codzienności, bo największą sztuką jest dostrzeganie inspiracji w rzeczach z pozoru nieinspirujących.
10. Efektywność w marketingu…
To urealnienie kreatywności.
11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…
Karierę zawodową związałam z PR-em – a dziedziny te od zawsze traktuję komplementarnie.
Agnieszka Bacińska
Managing Partner Walk PR a member of Walk
Agnieszka Bacińska, Managing Partner Walk PR, spółki należącej do Agencji Grupy Walk, z którą związana jest od 2008 r. Doświadczenie zawodowe zdobywała również w Publicis Consultans | Rowland. Specjalizuje się w doradztwie strategicznym i komunikacji kryzysowej; odpowiada za client service i optymalizację procesów z wykorzystaniem narzędzi LEAN. Ściga się w zawodowym peletonie kolarskim.