Agnieszka Białek związana jest z branżą komunikacji i PR od ponad 10 lat. Rozpoczęła swoją karierę w 180 PR/ Leo Burnett, gdzie pracowała zarówno dla polskich jak i międzynarodowych marek z kategorii deluxe m.in. z portfolio LVMH (Moët&Chandon, Hennessy fin de Cognac, Belvedere), Diageo – Johnnie Walker czy DKNY. W gronie obsługiwanych klientów były również wiodące na rynku firmy jak Kompania Piwowarska, Procter&Gamble, Philip Morris, Fiat Auto Poland czy Polpha Kutno. Następnie jako brand manager Nestlé Waters Polska była odpowiedzialna za portfolio Nestlé Aquarel oraz rozwój międzynarodowych marek S. Pellegrino & Acqua Panna, Perrier & Vittel w kanale HoReCa.
Przez ostatnie trzy lata związana była z agencją Big Picture. Jako Senior Consultant odpowiadała za komunikację korporacyjną liderów rynku z branży spożywczej – Coca-Cola HBC, Coca-Cola TCCC, Mondelez Polska, Herbapol-Lublin S.A., William Grant’s and Sons oraz Polpharma Biologics.
Zobacz również
Best Brands Award to niezależna, międzynarodowa nagroda w obszarze marketingu, przyznawana na podstawie kompleksowego badania GfK,. Ranking został zainicjowany ponad 18 lat temu w Monachium przez Serviceplan Group, w celu promowania najlepiej zarządzanych marek na rynku niemieckim oraz wyróżnieniu tych, którzy stoją za ich sukcesem. Aktualnie „Oscary marketingu” są wręczane m.in. we Włoszech, Francji, Belgii i Rosji. W marcu 2022 r. zostaną wręczone po raz pierwszy w Polsce.