Agnieszka Cymbała zdobyła doświadczenie w sektorze dostaw, obejmując szereg ról zarówno w Polsce, jak i za granicą. Odpowiadała między innymi za zarządzanie operacyjne i regulowanie struktury kosztów w Glovo a także usprawnianie procesów oraz digitalizację i automatyzację działań sprzedażowych w Delivery Hero. Wcześniej pracowała w firmie Nielsen, gdzie zajmowała się badaniem potrzeb rynkowych oraz trendów sprzedażowych m.in. w branży retail.
Pandemia przyspieszyła wprowadzanie usług dostawy artykułów spożywczych. Wiele osób odkryło wygodę dostarczania produktów spożywczych pod same drzwi i będzie nadal z nich korzystać, niezależnie od obowiązujących restrykcji pandemicznych. Dlatego cieszę się, że mogę powitać w naszym zespole tak doświadczoną profesjonalistkę jak Agnieszka – mówi Michał Dubisz, country manager, Bolt Food w Polsce.
Zobacz również
Możliwość budowania zespołu Bolt Market w Polsce to dla mnie ogromna przyjemność. Wierzę, że moje doświadczenie pozwoli mi polepszyć jakość życia mieszkanek i mieszkańców polskich miast, oferując im dobry jakościowo produkt w przystępnej cenie. Polska to bardzo złożony i konkurencyjny rynek, tym bardziej musimy ciężko pracować, by zaskarbić sobie zaufanie polskich konsumentów – mówi Agnieszka Cymbała o swojej nowej roli.
Bolt Market jest już dostępny na kilku europejskich rynkach z 15-minutową dostawą artykułów spożywczych i planuje uruchomienie usługi na kolejnych, koncentrując się aktualnie na zapewnieniu najlepszych lokalizacji i zatrudnieniu najlepszego zespołu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing