Agnieszka Gozdek ma 20-letnie doświadczenie w branży marketingowej, w tym doświadczenie w pracy i innowacjach dla największych marek. Wcześniej była m.in. strategy directorką w Grey i Isobar oraz konsultantką i partnerką w firmie doradztwa marketingowego Stratosfera. Współtworzyła nagrodzoną srebrnym Effie strategię wprowadzenia na rynek marki Play czy kuchni Ikea METOD, za którą otrzymała złote Effie oraz w ostatnich latach – nagradzane Effie kampanie dla Skoda i Provident Mam Plan. Ponadto prowadziła ponad 50 procesów doradczych z zakresu innowacji cyfrowych, strategii marki i portfela. Jest wykładowczynią MBS by Effie i Szkoły Strategii Marki SAR.
We współpracy z zespołami kompetencyjnymi 180heartbeats + JUNG v MATT – kreacją, social media & PR oraz technologią będzie odpowiedzialna za rozwój agencji w obszarze współczesnej strategii, marki w cyfrowej zmianie oraz budowanie i szeroko pojmowane działania marki.
Zobacz również
– Powierzyliśmy Agnieszce ważną rolę, bo wraz z naszymi klientami zostaliśmy jedną z najskuteczniejszych agencji 20-lecia Effie, realizując cele biznesowe dla nich poprzez projekty kreatywne i technologiczne – mówi Marcin Gaworski, chief executive officer & partner 180heartbeats + JUNG v MATT.
– Skutecznie potrafimy łączyć strategię, kreację, technologię, social media i PR, dlatego zależy nam by kontynuować tę drogę z jeszcze większymi efektami dla marek. Wiele z nich stoi obecnie przed wyzwaniem cyfryzacji i wierzymy, że z naszymi kompetencjami oraz doświadczeniem Agnieszki, która jest jedną z najlepszych specjalistek w branży, jesteśmy odpowiednio przygotowani na to wyzwanie – podkreśla Gaworski.
Również Gozdek widzi dla siebie szansę na rozwój w tym obszarze.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Wierzę, że komunikacja holistyczna z digitalem, mediami społecznościowymi, doświadczeniem marki, kreatywną technologią i dobrym pomysłem kreatywnym, przynosi markom rozwiązania nie tylko spektakularne, ale i celne, od których szybciej bije serce. 180 jest agencją oferującą klientom prawdziwą jakość w tych obszarach, więc dla mnie to oznacza ciekawe możliwości i rozwój – wskazuje Agnieszka Gozdek, strategy director & partner agencji 180heartbeats + JUNG v MATT.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Agnieszka Gozdek dołączyła do grona partnerów 180heartbeats, które obok Marcina Gaworskiego tworzą Magdalena Kazanowska, managing director i Mikołaj Sadowski, chief creative officer.