TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Agnieszka Gozdek w dziale strategii Isobar Polska

Do działu strategii należącej do Dentsu Aegis Netowrk Polska agencji Isobar dołączyła Agnieszka Gozdek. Jako Brand Strategy Director będzie zajmowała się tworzeniem strategii marek, marketingowych i zintegrowanej komunikacji dla lokalnych i regionalnych klientów agencji.
O autorze
1 min czytania 2015-12-22

Gozdek będzie wspierać zespół strategiczny Isobar Polska.

– Dołączenie do zespołu tak wszechstronnego stratega jakim jest Agnieszka niezwykle mnie cieszy. Od kilku lat sukcesywnie rozwijamy nasze kompetencje strategiczne, a Aga wnosi do naszego zespołu dogłębną znajomość rynku, a także niezwykle unikatowe doświadczenie. Jej dotychczasowe projekty świadczą o tym, że bez problemu odnajdzie się w wyznawanej przez Isobar filozofii „Ideas without limits”. To będzie dobra współpraca – mówi Patryk Grzeszczuk, Strategy Director w Dentsu Aegis Network Polska.

Agnieszka ma wieloletnie doświadczenie w zakresie budowania strategii marek i strategii marketingowych. Do Isobar Polska przeszła z Grey Group, gdzie przez ostatnie półtora roku jako Strategy and Brand Planning Director odpowiadała za  tworzenie strategii na rzecz lokalnych i regionalnych klientów agencji.

Agnieszka zdobywała doświadczenie pracując w Millward Brown, a także w Leo Burnett i D’Arcy. Przez dziesięć lat była partnerem i doradcą strategicznym w zakresie zarządzania marką i strategii marketingowej w Stratosfera Added Value. W portfolio na pracę dla klientów takich jak Danone, L’Oreal, IKEA, Grupa ING, AVON, T-Mobile, Play, GSK, Nestlé czy Unilever. Laureatka Effie za wprowadzenie na rynek marki Play.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj