Tegoroczne działania marki wsparte będą uczestnictwem Agnieszki Hyży, polskiej dziennikarki, prezenterki telewizyjnej, ekspertki branży ślubnej i prezeski firmy How2, która postanowiła dołączyć do społeczności #teamLOVI.
Agnieszka Hyży to aktywna kobieta, która doskonale wpisuje się w konwencję naszej kampanii marketingowej i świat marki. Spełniona mama, odnosząca zawodowe sukcesy i jednocześnie podziwiana przez inne kobiety. Dlatego cieszymy się, że została ambasadorką LOVI i będzie budowała z nami w tym roku społeczność #teamLOVI. Zrealizujemy wiele pionierskich aktywności w branży parentingowej. Będziemy inspirować i edukować, dając poczucie bezpieczeństwa rodzicom, którzy potrzebują wiedzy niezbędnej do tego, by wybierać najlepsze produkty dla swoich dzieci. Dlatego w tym roku do naszego coacha laktacyjnego dołączył także nerologopeda. Wszystko po to, by dać rodzicom jak najwięcej eksperckiej wiedzy, która ułatwi wybór najlepszych produktów dla dzieci – powiedziała Justyna Bogucka-Kwella, communication manager marki LOVI.
Zobacz również
Produkty marki LOVI towarzyszyły mi jeszcze przed narodzinami Leona. Dlatego czułam się związana z marką już dużo wcześniej. Do dziś używam laktatora Expert 3D Pro, który jest ekspertem w rozwiązywaniu problemów laktacyjnych. Miło patrzeć jak społeczność #teamLOVI rośnie w siłę i jestem przekonana, że wraz z LOVI ułatwimy życie wielu mamom, które potrzebują wsparcia w trudnych momentach macierzyństwa. Zapraszam więc wszystkich przyszłych i obecnych rodziców do naszej społeczności #teamLOVI, gdzie wraz z ekspertami będziemy dzielić się ze wszystkimi wiedzą i doświadczeniem, tak by móc czerpać z macierzyństwa 100% przyjemności – powiedziała Agnieszka Hyży.
Kampania „LOVI, kiedy kochasz najbardziej”
Kampania ta uzmysławia, że w momencie, kiedy zostaje się rodzicem, doświadcza się tego, co to znaczy „bardziej”. Od tego momentu rodzice bardziej się śmieją, czuwają w nocy, przeżywają każdy dzień, odczuwają wszelkie emocje i kochają najbardziej na świecie. Tak, jak nigdy dotąd nie kochali. I chcą dać swojemu maleństwu wszystko to, co najlepsze i najbezpieczniejsze. Produkty LOVI powstają z największą starannością, od początku projektowane są tak, aby nie tylko pomagać rodzicom, ale także być w pełni bezpiecznymi dla dziecka.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania marketingowa z udziałem Agnieszki Hyży została zaplanowana w Internecie. W czerwcu br. ruszy również specjalny projekt współtworzony przez ambasadorkę, którego szczegóły zdradzone zostaną już w czerwcu.
Realizację działań w social mediach LOVI powierzono agencji Brandblooming. Za strategię mediową marki, konsulting oraz zakup kampanii performance i wizerunkowych odpowiada agencja Rozgłos. Za działania PR odpowiada Tailor Made PR. Sesję zdjęciową zrealizował dom produkcyjny Truskawka, a content video A.H Global Media.
Za strategię i realizację kampanii odpowiada Justyna Bogucka-kwella (communication manager marki LOVI) we współpracy z Moniką Kaźmierczak (główny specjalista ds. komunikacji marki LOVI).