Agnieszka Jaworska w gronie 40 uczestników D&AD Impact Academy 2018

Agnieszka Jaworska kreatywna liderka Brave Unicorns otrzymała możliwość udziału w D&AD Impact Academy w Nowym Jorku. Tylko 40 osób zostało zakwalifikowanych do programu.
O autorze
1 min czytania 2018-09-10

Agnieszka Jaworska zakwalifikowała się do udziału w programie dzięki zgłoszonemu w kategorii Edukacja projektowi warsztatów kręcenia wideo 360º dla młodego pokolenia. Projekt ten polegał na organizacji warsztatów skierowanych do młodych osób, w ramach których poznawali oni tajniki tworzenia wideo 360º i postprodukcji, a także nagrali 4 filmy opowiadające lokalne historie z Kołobrzegu.



D&AD Impact Academy to program klasy mistrzowskiej, którego celem jest nie tylko inspirowanie talentów, ale także dostarczenie namacalnych narzędzi opartych na doświadczeniach i wiedzy Rady D&AD Impact. Dwudniowy bootcamp ma na celu zmienię kreatywnych liderów w twórców zmian przyszłości.

Celem D&AD Impact jest napędzanie pozytywnych zmian, wspieranie wielkich kreatywnych pomysłów, które mogą oddziaływać i nagrodzić tych, którzy je mają.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wpływ D&AD jest rezultatem partnerstwa między D&AD i Advertising Week. Nagrody D&AD są uznawane na całym świecie za najwyższy poziom kreatywności, a Fundacja D&AD inspiruje twórców nowej generacji i stymuluje przemysł kreatywny do działania na rzecz pozytywnej przyszłości.

Agnieszka Jaworska tworzyła koncepty dla takich marek jak Kampania Piwowarska, Unilever, Grupa Żywiec, Google. Zdobyła trzecie miejsce w pierwszym na świecie Hapticathonie. Scenarzystka i reżyserka filmów krótkometrażowych z zamiłowaniem do opowiadania historii w mediach cyfrowych i wirtualnej rzeczywistości. Promotorka Berlin Music Video Awards.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się