Agnieszka Kępińska-Sadowska na czele Pionu Komunikacji Korporacyjnej i Zrównoważonego Rozwoju w Grupie CCC

Rozbudowa struktury działu komunikacji to odpowiedź na intensywny rozwój Spółki, która w swoich codziennych działaniach stawia na transparentną politykę informacyjną oraz podtrzymywanie pozytywnych relacji z otoczeniem rynkowym.
O autorze
1 min czytania 2022-03-23

Nowa dyrektor zarządzająca Pionem Komunikacji Korporacyjnej i Zrównoważonego Rozwoju objęła stanowisko 21 marca br. Jako szefowa działu będzie odpowiedzialna za obszar komunikacji zewnętrznej oraz wewnętrznej. Do jej zadań będzie należeć także nadzór nad obszarem ESG oraz realizacja strategii zrównoważonego rozwoju.

Agnieszka Kępińska-Sadowska jest ekspertką w zakresie komunikacji i PR z ponad 20-letnim doświadczeniem. Przez minione 14 lat pracowała dla międzynarodowej firmy spożywczej Mondelez International, w ostatnim czasie na czele działu Komunikacji Korporacyjnej i Relacji Zewnętrznych w Centralnej Europie, Polsce i krajach bałtyckich. Odpowiadała za relacje z mediami i interesariuszami, społeczną odpowiedzialność biznesu, Public & Government Affairs, zarządzanie kryzysowe, a także komunikację wewnętrzną dla takich marek jak m.in. Milka, Oreo, Prince Polo czy Delicje. W latach 2014-2016 Dyrektor ds. Komunikacji Wewnętrznej w Mondelez International w Europie. Wcześniej, przez 8 lat związana była z agencjami PR współtworząc w nich strategie komunikacji m.in. dla marek Levi’s, Chiquita czy Coca-Cola.

Prezeska Zarządu Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy w kadencji 2019-2021 aktywnie promująca samoregulację oraz Kodeksy Dobrych Praktyk polskiego rynku reklamowego. Autorka szkoleń z zakresu komunikacji, trener wystąpień publicznych. Jurorka konkursu „Złote Spinacze” Związku Firm Public Relations i jedna z członków-założycieli Klubu Dyrektorek i Dyrektorów PR.

Jednocześnie na stanowisko wicedyrektor Pionu Komunikacji Zewnętrznej i Zrównoważonego Rozwoju awansowała Daria Sulgostowska, która dodatkowo obejmie nadzór nad działaniami komunikacyjnymi HalfPrice i pozostanie rzecznikiem prasowym Spółki. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj