– Do zadań Agnieszki będzie należało tworzenie i realizacja digitalowych kreacji graficznych, a ponieważ ma za sobą bogate doświadczenie zawodowe i edukacyjne wierzę, że będzie miała duży wkład w dalszym poszerzaniu digitalowych kompetencji MullenLowe Warsaw. Visual digital designer to nowe stanowisko, które w założeniu ma łączyć kompetencje designerskie z art directorskimi – mówi Marcin Nowak, creative director w MullenLowe Warsaw.
Agnieszka ma ośmioletnie doświadczenie w projektowaniu, w tym prawie pięć lat pracy w agencji Isobar jako graphic designer z zakresu digital. Zajmowała się również tworzeniem kreatywnych projektów związanych z identyfikacją wizualną oraz projektowaniem stron www. Pracowała m.in. dla takich marek jak: Tic Tac, Biedronka, Ferrero, Vectra, Allegro, Virgin Mobile.
Zobacz również
Ukończyła studia licencjackie na wydziale grafiki PJATK oraz z wyróżnieniem studia magisterskie na wydziale Grafiki na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Jej dyplom został wyróżniony w międzynarodowym konkursie IPA dla fotografów. Interesuje się szeroko rozumianym designem, ilustracją, grafiką warsztatową oraz czarno-białą fotografią portretową.