Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Chcesz wdrażać AI w swojej firmie z głową, a nie z chaosu? Szukasz realnych przykładów, sprawdzonych narzędzi i praktycznej wiedzy od tych, którzy naprawdę to robią? Weź udział w konkursie i wygraj wejściówkę na AI Manager Day 2025.

SZCZEGÓŁY

Agnieszka Parfienowicz z Mediacom do Mindshare

W czerwcu 2018 Agnieszka Parfienowicz dołączy do zespołu Mindshare na stanowisko Partner, Digital. Wcześniej związana była z Mediacom, gdzie pracowała od 2004 roku, realizując projekty marketingowe m.in. dla Danone czy Procter & Gamble.
O autorze
1 min czytania 2018-05-24

Do maja br. Agnieszka Parfienowicz, jako Digital Director Mediacom, prowadziła 30-osobowy zespół digital i była odpowiedzialna za tworzenie strategii dla Procter & Gamble, Danone, Teva Pharmaceuticals (OTC), Douglas, Jeronimo Martins Drogeries & Pharmacies. Prowadzone przez nią kampanie wielokrotnie zdobywały nagrody w konkursach branżowych Effie i Innovation Awards.

„Agnieszka to doświadczona profesjonalistka, która ma doskonały zmysł strategiczny oraz umiejętność porządkowania i układania procesów. Transfer Agnieszki jest wynikiem zintegrowanej strategii rozwoju talentów w grupie. Zyskujemy Partnera, który wie, jak poprowadzić zespół, oraz wykorzystać najnowsze rozwiązania technologiczne w marketingu. Jestem przekonany, że w Mindshare Agnieszka idealnie wykorzysta swoją bogatą wiedzę i kompetencje w zakresie digital. Cieszę się, że dołącza do nas tak charyzmatyczna liderka” – mówi Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska.

Agnieszka Parfienowicz jest również członkiem Rady Programowej Forum IAB i jury Mixx Awards. W wolnym czasie swoim doświadczeniem wspiera projekty start-up’owe takie jak Whisbear czy TopFryzjer.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj