Do maja br. Agnieszka Parfienowicz, jako Digital Director Mediacom, prowadziła 30-osobowy zespół digital i była odpowiedzialna za tworzenie strategii dla Procter & Gamble, Danone, Teva Pharmaceuticals (OTC), Douglas, Jeronimo Martins Drogeries & Pharmacies. Prowadzone przez nią kampanie wielokrotnie zdobywały nagrody w konkursach branżowych Effie i Innovation Awards.
„Agnieszka to doświadczona profesjonalistka, która ma doskonały zmysł strategiczny oraz umiejętność porządkowania i układania procesów. Transfer Agnieszki jest wynikiem zintegrowanej strategii rozwoju talentów w grupie. Zyskujemy Partnera, który wie, jak poprowadzić zespół, oraz wykorzystać najnowsze rozwiązania technologiczne w marketingu. Jestem przekonany, że w Mindshare Agnieszka idealnie wykorzysta swoją bogatą wiedzę i kompetencje w zakresie digital. Cieszę się, że dołącza do nas tak charyzmatyczna liderka” – mówi Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska.
Zobacz również
Agnieszka Parfienowicz jest również członkiem Rady Programowej Forum IAB i jury Mixx Awards. W wolnym czasie swoim doświadczeniem wspiera projekty start-up’owe takie jak Whisbear czy TopFryzjer.pl.