fot. Materiały prasowe OMD Group
Agnieszka jako członkini zespołu Strategy&Growth OMD Group oraz liderka Digital Collective, agencyjnego katalizatora innowacji, z powodzeniem zrealizowała wszystkie powierzone jej, kluczowe projekty z obszaru optymalizacji strategii mediowych dla klientów oraz pogłębiania cyfrowej ekspertyzy agencji. Nowa rola Agnieszki jest odzwierciedleniem jej wysokich kompetencji oraz wszechstronnego doświadczenia w doradztwie digitalowym, skoncentrowanym na długoterminowym budowaniu relacji z marką. – komentuje Łukasz Zaleśny, Managing Director | Strategy&Growth w OMD Group.
Zobacz również
Na nowym stanowisku Agnieszka Petla odpowiedzialna będzie za dalszą rozbudowę digitalowych kompetencji OMD Group, tworzenie nowych usług i produktów oraz optymalizację i doradztwo w zakresie strategii mediowych realizowanych dla klientów agencji.
Agnieszka Petla z branżą mediową związana jest od kilkunastu lat. Ekspertka w dziedzinie komunikacji cyfrowej, entuzjastka innowacji, technologii oraz testowania nowych narzędzi i rozwiązań. Swoje doświadczenie zbierała m.in. w trakcie wieloletniej pracy dla klientów z sektora motoryzacyjnego. Autorka wielu kampanii nagradzanych m.in. w konkursach Effie, Innovation, Mixx Awards oraz Golden Arrow.
Jako prelegentka występuje na najważniejszych branżowych konferencjach. W 2023 roku jej prelekcja dotycząca przeciwdziałaniu kreatywnym fraudom została uznana najlepszym wystąpieniem Forum IAB 2023. Jurorka branżowych konkursów Innovation oraz Mixx Awards. Od 2023 pełni rolę zastępczyni przewodniczącego nowo powołanej Grupy Roboczej Ad Standards IAB Polska.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing