W najnowszej kampanii NIVEA promuje linię płynów micelarnych NIVEA MicellAIR SKIN BREATHE, która zapewnia skuteczny demakijaż – 0% pozostałości po makijażu i brak tłustego filmu, dzięki czemu skóra może „oddychać”. Stąd koncept kreatywny „Pozwól skórze oddychać”, za który odpowiadają agencje GoldenSubmarine (koncept i realizacja kampanii digital) oraz FCB Bridge2Fun (hasło kampanii, scenariusz i realizacja video, prasa).
– Wybór Agnieszki Radwańskiej na ambasadorkę od początku wydał się nam idealnym pomysłem – mówi Małgorzata Sieczkowska, dyrektor marketingu NIVEA Polska. – Agnieszka niedawno zdecydowała się wziąć oddech w życiu zawodowym, nasze produkty gwarantują ten „oddech dla skóry” każdej kobiecie, na co dzień. To idealny kontekst podkreślający mistrzowskie działanie linii NIVEA MicellAIR SKIN BREATHE, dzięki rekomendacji prawdziwej mistrzyni! – dopowiada Sieczkowska.
Zobacz również
Kampania realizowana będzie w pierwszym kwartale roku, w digitalu oraz w prasie. Za zakup mediów odpowiada OMD.