Agnieszka Szlaska jest związana z rynkiem mediów od ponad 20 lat. W Communication Unlimited, jako head of PR odpowiadać będzie za doradztwo komunikacyjne, strategię PR klientów oraz zarządzanie relacjami z mediami. Wcześniej przez 7 lat była dyrektorem komunikacji i promocji w firmie reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland, gdzie odpowiadała za PR, promocję firmy oraz portfolio produktów OOH i Digital OOH. Przez wiele lat związana z rynkiem prasowym. W latach 2007-2012 była dyrektorem promocji i PR Grupy Zwierciadło. Wcześniej przez kilka lat kierowała promocją segmentu pism luksusowych Wydawnictwa Bauer, odpowiadając za miesięcznik „Twój Styl” i „Pani”. W latach 2003-2005 była dyrektorem marketingu AWR Wprost tworząc strategię dla „Wprost”, „BusinessWeek”, „Pani” oraz magazynów hobbistycznych. W Wydawnictwie Prasowym Twój Styl pracowała od 1998 r. dla m. in. magazynu „Twój Styl”, „Filipinka”, „Votre Beaute”.
Jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Talent 200 INSEAD Leadership Development Programme w Fontainebleau we Francji. Od 2016 roku jest członkiem Kapituły Rankingu „50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie” magazynu Brief.