Agencja Whites zakończyła pierwszą turę programu pracowniczego, w ramach którego dodatkowe udziały objęli Anna Ałaszkiewicz i Łukasz Żytko. Firma rozpoczęła właśnie drugą edycję programu, który w kolejnych latach umożliwi objęcie udziałów przez nowych kluczowych pracowników – Agnieszkę Zawadzką, Marcina Kubika i Annę Mościcką.
Każda z tych osób ma nieoceniony wkład w rozwój Whites i prowadzi projekty dla klientów na najwyższym poziomie. Program pracowniczy jest częścią realizacji najważniejszych założeń firmy oraz formą docenienia najlepszych ekspertów.
Zobacz również
– Siłą Whites jest wspaniały zespół ludzi, który tworzy naszą agencję. Bardzo się cieszę, że udało nam się zbudować firmę, która może zaoferować przestrzeń do rozwoju i zawodowego spełnienia tak utalentowanym osobom, jak Agnieszka, Ania i Marcin. Ta trójka współtworzy Whites od kilku lat i odegrała kluczową rolę w transformacji z challengera rynku w jednego z liderów branży. Zaproszenie do programu pracowniczego to forma podziękowania i docenienia, ale też motywacja do dalszej pracy. Kolejne lata zapowiadają bowiem nowe wyzwania i ambitne cele do osiągnięcia – mówi Maciej Woźniak, prezes Whites.
Agnieszka Zawadzka pracuje w Whites od 4,5 roku. Przy jej wsparciu agencja wyspecjalizowała się w tworzeniu efektywnych platform contentowych dla dużych marek. Obecnie jest szefową działu badań i analiz, który realizuje badania na podstawie big data oraz tworzy autorskie narzędzia. To istotna przewaga, szczególnie w projektach na rynkach zagranicznych.
Marcin Kubik jest w Whites od 3,5 roku. Pełni funkcję head of client service, odpowiadając za jakość obsługi klientów. Zespół pod jego kierownictwem łączy kompetencje koordynowania projektami, utrzymywania relacji biznesowych oraz nawiązywania ich z szeroką wiedzą marketingową. Według raportu MMP „Agencje Interaktywne 2019” Agencja Whites jest jedną z najlepiej ocenianych agencji właśnie w kategorii “obsługa klienta”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Anna Mościcka ponad trzy lata temu stworzyła zespół social media w agencji. Obecnie jako szefowa Content Studio, działającego w ramach Whites, rozwija jego kompetencje zarówno w obszarze social media, jak i content marketingu. Rozszerzyła również dział o kompetencje kreatywne. Jej wiedza i doświadczenie pozwoliły Whites stać się agencją digital360. Dzięki pracy zespołu pod kierownictwem Anny Mościckiej agencja może realizować kompleksowe projekty łączące wiele usług dla największych polskich brandów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing