TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

AI-Mourinho: Snickers stworzył wirtualnego trenera, z którym porozmawiasz o swoich „samobójach”

AI-Mourinho: Snickers stworzył wirtualnego trenera, z którym porozmawiasz o swoich „samobójach”
Snickers stworzył wirtualną wersję legendarnego trenera piłki nożnej, José Mourinho. Wszystko po to, aby wesprzeć fanów piłki nożnej w radzeniu sobie z porażkami. Na WhatsAppie „selekcjoner” dzieli się motywującymi sentencjami.
O autorze
1 min czytania 2024-06-26

A co, gdyby móc opowiedzieć o swojej porażce samemu José Mourinho? Snickers sprawia, że to (prawie) możliwe, a wszystko dzięki sztucznej inteligencji. Marka słodyczy we współpracy z Metą, stworzyła model AI-Mourinho, który od 25 czerwca br. jest dostępny na WhatsAppie. Zasady są proste: wystarczy „napisać do Mourinho”, opisać mu swoją historię, a następnie… poczekać na motywującą wiadomość. Dzięki temu nawet największy „samobój” nie będzie aż tak dotkliwy.

Na WhatsAppie można porozmawiać z selekcjonerem Fenerbahçe SK, a w mediach społecznościowych pojawiły się nagrania wideo, w których portugalski trener zachęca do wspierania się smakiem czekoladowo-orzechowego batonika. Model AI-Mourinho do złudzenia przypomina swoim zachowaniem trenera, a wszystko dzięki zaawansowanej technologii AI. W serii humorystycznych reklam w social mediach wystąpili również m.in. Luka Modrić i Bukayo Saka.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Akcja „AI-Mourinho” ma związek z rozgrywanymi właśnie Mistrzostwami Europy w piłce nożnej. W ten sposób Snickers chce do 2025 roku stać się najchętniej wybieraną marką słodyczy wśród fanów futbolu.

Zdjęcie główne: Snickers

PS #OdKulis: współpraca LANCERTO z selekcjonerem piłkarskiej reprezentacji Polski, Michałem Probierzem

Polska marka modowa LANCERTO nawiązała współpracę z trenerem narodowej reprezentacji w piłce nożnej – Michałem Probierzem. O kulisach tej współpracy opowiada Michał Grochala, Brand Manager marki.