AI-Mourinho: Snickers stworzył wirtualnego trenera, z którym porozmawiasz o swoich „samobójach”

AI-Mourinho: Snickers stworzył wirtualnego trenera, z którym porozmawiasz o swoich „samobójach”
Snickers stworzył wirtualną wersję legendarnego trenera piłki nożnej, José Mourinho. Wszystko po to, aby wesprzeć fanów piłki nożnej w radzeniu sobie z porażkami. Na WhatsAppie „selekcjoner” dzieli się motywującymi sentencjami.
O autorze
1 min czytania 2024-06-26

A co, gdyby móc opowiedzieć o swojej porażce samemu José Mourinho? Snickers sprawia, że to (prawie) możliwe, a wszystko dzięki sztucznej inteligencji. Marka słodyczy we współpracy z Metą, stworzyła model AI-Mourinho, który od 25 czerwca br. jest dostępny na WhatsAppie. Zasady są proste: wystarczy „napisać do Mourinho”, opisać mu swoją historię, a następnie… poczekać na motywującą wiadomość. Dzięki temu nawet największy „samobój” nie będzie aż tak dotkliwy.

Na WhatsAppie można porozmawiać z selekcjonerem Fenerbahçe SK, a w mediach społecznościowych pojawiły się nagrania wideo, w których portugalski trener zachęca do wspierania się smakiem czekoladowo-orzechowego batonika. Model AI-Mourinho do złudzenia przypomina swoim zachowaniem trenera, a wszystko dzięki zaawansowanej technologii AI. W serii humorystycznych reklam w social mediach wystąpili również m.in. Luka Modrić i Bukayo Saka.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Akcja „AI-Mourinho” ma związek z rozgrywanymi właśnie Mistrzostwami Europy w piłce nożnej. W ten sposób Snickers chce do 2025 roku stać się najchętniej wybieraną marką słodyczy wśród fanów futbolu.

Zdjęcie główne: Snickers

PS #OdKulis: współpraca LANCERTO z selekcjonerem piłkarskiej reprezentacji Polski, Michałem Probierzem

Polska marka modowa LANCERTO nawiązała współpracę z trenerem narodowej reprezentacji w piłce nożnej – Michałem Probierzem. O kulisach tej współpracy opowiada Michał Grochala, Brand Manager marki.