Air France i KLM wybierają Think Konga

Agencja Think Kong podpisała umowę o współpracy z polskim oddziałem holdingu Air France-KLM, jednego z największych holdingów lotniczych na świecie. W ramach umowy agencja będzie odpowiadać za działania social media dla marek KLM i Air France.
O autorze
0 min czytania 2014-02-17

Zakres obowiązków agencji obejmuje koordynację i realizację działań w mediach społecznościowych dla marek KLM Polska oraz Air France. Agencja Think Kong jest odpowiedzialna za działania na Facebooku, w tym za prowadzenie komunikacji na fan page KLM Polska oraz komunikację z fanami z Polski na globalnym fan page Air France. Zadaniem agencji jest także prowadzenie efektywnościowych kampanii reklamowych w social media wspierających sprzedaż biletów on-line. Think Kong zajmie się także koordynowaniem współpracy z blogerami w imieniu obu marek.

Agencja współpracuje bezpośrednio zarówno z polskim oddziałem, jak i z centralą odpowiadającą za działania w Europie Środkowo-Wschodniej. Projekt koordynuje Anita Wojtaś-Jakubowska, a jego realizacją zajmuje się zespół konsultantów social media, w tym Kinga Nurska jako konsultant prowadzący.

Umowa o współpracy obowiązuje do końca 2014 r. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj