Nowe technologie i rozwiązania są coraz chętniej wdrażane przez świat biznesu. Oferują wiele możliwości – od „prostego” agregowania ogromnych ilości danych, poprzez wyciąganie wniosków aż do opracowania symulacji możliwych zmian i trendów. Wyniki dostarczane dzięki sztucznej inteligencji stają się coraz częściej podstawą do podejmowania decyzji biznesowych.
Czy wiesz, że…
Zobacz również
- aż 75% dużych i średnich przedsiębiorstw na świecie do 2020 roku będzie wdrażać zaawansowane narzędzia analityczne oparte o rozwiązania AI?
- 60 MLD dolarów oszczędności w USA ma przynieść wdrożenie systemów AI w latach 2016-2020?
Dzięki konferencji Sztuczna Inteligencja w biznesie dowiesz się m.in.:
- czym jest deep learning oraz machine learning,
- jak będzie wyglądać reklama w Google w dobie automatyzacji,
- czy internetowe boty zdobędą dla Twojej firmy nowych klientów,
- jak automatyzacja marketingu tworzy nowe źródła przychodów,
- dlaczego AI jest niezbędna przy analizie big data i profilowaniu konsumentów,
- w jaki sposób nowoczesne technologie (m.in. wirtualna rzeczywistość i hologramy) uczą się zachowań użytkowników,
Zaprosiliśmy ekspertów i praktyków
O praktycznym zastosowaniu AI w swoich firmach opowiedzą m.in. Łukasz Kosuniak (Samsung), Tomasz Wesołowski (2040.io), Wojciech Ptak (FreshMail), Michał Zajdel (Millward Brown) czy Krzysztof Marzec (Deva Group).
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Zainteresowany? Zapisz się już dziś na http://akademiamarketingu.edu.pl/bilety i dowiedz się, jak już teraz polskie firmy wykorzystują możliwości sztucznej inteligencji w swoich biznesach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Miejsce
Spotkania Akademii Marketingu odbywają się w siedzibie Krakowskiego Parku Technologicznego mieszczącej się przy ulicy Podole 60. KPT to nowoczesna przestrzeń, w której obecnie odbywają się największe technologiczne i biznesowe wydarzenia w Krakowie.
Bilety
Dla czytelników NowegoMarketingu przewidziany jest rabat -10%. Hasło nowymarketing należy wpisać podczas zakupu biletów na stronie.
Promocyjna cena obowiązuje do 23 marca 2017.
Dla kogo jest Akademia Marketingu, czyli wędka zamiast ryby
Akademia jest dedykowana dla osób średniozaawansowanych i zaawansowanych w marketingu (brand manager, dyrektor marketingu, szef działu handlowego, marketer, PR-owiec, właściciel firmy (MŚP), osoby odpowiedzialne za business development oraz optymalizację pracy biznesu). Nie będziemy poruszać tematów podstawowych, o których można przeczytać na pierwszym lepszym blogu polskim lub zagranicznym. To poziom, jaki jest dostępny dla każdego chętnego. My idziemy dalej, a naszym zadaniem jest rozwój specjalistów i wskazywanie im konkretnych rozwiązań oraz ścieżek rozwoju, którymi można dotrzeć na kolejne, wyższe poziomy marketingu.
Organizatorem konferencji jest ContentHouse.