PRCH Retail Awards to ekspercki i niezależny program konkursowy organizowany raz do roku przez Polską Radę Centrów Handlowych dla branży retail: sieci handlowych, a także deweloperów, inwestorów i zarządców centrów. Celem konkursu jest nagradzanie oraz promowanie dokonań, najlepszych praktyk i innowacyjnych działań.
Celem zwycięskiej akcji „Ptaszkowe Love” była pomoc w odbudowie populacji małych ptaków, które emigrują z miast z powodu utraty naturalnych lęgowisk. Wydarzenie nieprzypadkowo zostało zorganizowane z okazji Walentynek w połowie lutego – to właśnie wtedy przyroda powoli budzi się do życia, a ptaki z miłosnymi zalotami są tego pierwszym znakiem. Wszystkie działania zrealizowane w ramach „Ptaszkowego Love” stały się wyrazem miłości do zwierząt i środowiska naturalnego.
Zobacz również
Akcja rozpoczęła się wielką zbiórką pokarmu dla ptaków z chorzowskiego ZOO – na katowickim rynku i w Centrum 3 Stawy udało się zebrać ponad 200 kg ptasich smakołyków. W finale akcji pasaż centrum zamienił się w największą stolarnię w Polsce, gdzie kilka tysięcy mieszkańców zbudowało ponad 500 budek. Zostały one zabrane przez uczestników eventu i rozwieszone w całym regionie: w ogródkach, parkach i lasach.
– Dla CH 3 Stawy, usytuowanego na pograniczu centrum Katowic i zielonych terenów Doliny Trzech Stawów, troska o środowisko jest zupełnie naturalna. Ta wrażliwość na kwestie przyrody leżała u podstaw organizacji akcji „Ptaszkowe Love”. Jesteśmy dumni z tego, że dzięki zaangażowaniu naszych klientów akcja okazała się takim sukcesem – to dodaje nam skrzydeł do dalszego działania – mówi Agnieszka Nizio, dyrektor Centrum Handlowego 3Stawy.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach