Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Efektywność napędzania danymi: 17 prezentacji, case studies, raporty – najnowsza wiedza na temat programatycznego zakupu reklamy. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę.

SPRAWDZAM

„Aktywna Szkoła”: Szymon Marciniak wraz ze sportowcami zachęcają młodzież do aktywności fizycznej

„Aktywna Szkoła”: Szymon Marciniak wraz ze sportowcami zachęcają młodzież do aktywności fizycznej
Z początkiem roku szkolnego startuje ogólnopolska kampania promocyjna programu społecznego – „Aktywna Szkoła”. Jest to inicjatywa zachęcająca dzieci i młodzież do uprawiania sportu. W przygotowanych spotach wystąpili m.in. Szymon Marciniak, Tymoteusz Puchacz, Nina Patalon i Sławomir Szmal.
O autorze
2 min czytania 2025-09-12

Gwiazdy polskich boisk i aren sportowych zachęcają młodych ludzi do aktywności i udziału w zajęciach oraz turniejach sportowych.

„Aktywna Szkoła” to projekt społeczno-sportowy skierowany do dzieci i młodzieży. Jego celem jest wspieranie aktywności fizycznej oraz kształtowanie nawyków, które w przyszłości mają przełożyć się na zdrowie całego społeczeństwa. Program zakłada wykorzystanie przyszkolnej i samorządowej infrastruktury sportowej takiej jak orliki oraz hale sportowe, a także profesjonalne wsparcie trenerskie oraz animatorskie. W całej Polsce organizowane są lokalne wydarzenia, które łączą zabawę i sportową rywalizację.

Kampania z gwiazdami sportu

W tegorocznej kampanii przygotowane zostały cztery spoty: jeden wspólny dla całej Aktywnej Szkoły oraz trzy reprezentujące poszczególne turnieje – Z Orlika na Stadion, Ręczna na Orliku i Lekkoatletyka z Orlika. Organizatorzy zadbali zróżnicowaną reprezentację świata sportu – zarówno pod kątem dyscyplin, jak i wieku oraz płci.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W produkcjach wystąpiły gwiazdy znane z boisk i bieżni, w tym byli i aktualni reprezentanci, m.in. piłkarz reprezentacji Polski Tymoteusz Puchacz, selekcjonerka kobiecej kadry Nina Patalon, piłkarze ręczni Aleksandra Rosiak i Sławomir Szmal, lekkoatleci Wiktoria Gajosz i Piotr Lisek oraz sędzia międzynarodowy Szymon Marciniak.

Z Orlika na Stadion

W pierwszej edycji programu „Z Orlika na Stadion” udział wzięło aż 42 850 uczestników grających w 5 504 drużynach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W tym roku, po sukcesie piłkarskiego turnieju Z Orlika na Stadion, program rozszerzył się o rozgrywki w piłkę ręczną i lekkoatletykę. Trenerzy mogą zgłaszać drużyny do udziału w turniejach piłki ręcznej – Ręczna na Orliku. Rekrutacja drużyn trwa do 15 września br. Obok sportowej rywalizacji i emocji, młodzi sportowcy zyskają szansę na spotkania z ambasadorami i znanymi sportowcami, którzy podzielą się swoją pasją i doświadczeniem. Start rekrutacji do Lekkoatletyki z Orlika przewidziany jest we wrześniu, a rozgrywki piłkarskiego turnieju z Orlika na Stadion wystartowały z początkiem roku szkolnego.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wszystkie inicjatywy w ramach „Aktywnej Szkoły” to sportowa rywalizacja, nauka pracy drużynowej i działań fair play, przyjmowania przegranej, jak i świętowania odnoszonych sukcesów. Na najlepszych czekają atrakcyjne nagrody. Piłkarze powalczą m.in. o udział w wielkim finale na PGE Narodowym w Warszawie oraz wyjazd na zgrupowanie w Barcelonie, gdzie pod okiem najlepszych trenerów będą mogli szlifować swoje umiejętności.

Za koncept kreatywny, dobór ambasadorów oraz produkcję spotów telewizyjnych i filmów digitalowych odpowiada studio produkcyjne Stor9 wraz z teamem 9Production. Reżyserią zajął się Alan Willmann, zdjęcia zrealizował Igor Połaniewicz, a sesję zdjęciową z ambasadorami i bohaterami spotów wykonał Daniel Korzewa. Działania komunikacyjne na rzecz kampanii prowadzi agencja SEC Newgate CEE.

Kolejny rok z rzędu partnerem strategicznym projektu Aktywna Szkoła jest ORLEN, a sponsorem głównym turnieju Z Orlika na Stadion jest PZU.

Zdjęcia: mat. pras.