Ala Moderska jest odpowiedzialna za obsługę klientów agencji – czuwa m.in. nad realizacją bieżących prac w kanałach social media. Jest także odpowiedzialna za planowanie dodatkowych działań, które mają na celu wzmocnienie pozycji klientów w digital.
Przed podjęciem pracy w Mint Media Moderska była związana przez ponad 3 lata z poznańską agencją Pomarańczowi.pl, w której odpowiadała za obsługę klientów z branży FMCG. Jako freelancer pracowała na zlecenie agencji GPD Advertising oraz About Ad, wspierając kampanie takich marek jak Lidl czy Stokrotka.
Zobacz również
Cieszymy się, że dołączyła do nas osoba z tak bogatym i różnorodnym doświadczeniem. Obecnie wraz ze wzrastająca liczbą nowych klientów, stawiamy na systematyczne wzmacnianie zespołu menedżerów. Zależy nam na zatrudnianiu ludzi, z których każdy wnosi nieco inną wartość. Dzięki temu budujemy doskonale współgrający ze sobą zespół ekspertów – komentuje Paweł Karaś, Prezes Mint Media.
Ala jest absolwentką Stosunków Międzynarodowych ze specjalnością PR w Biznesie Międzynarodowym na poznańskiej Wyższej Szkole Bankowej. Prywatnie jest pasjonatką memów, produkcji fotograficznej, sztucznej inteligencji oraz psów.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach