Durex powierzył agencji prowadzenie kanałów social media w oparciu o autorski content, tworzony na potrzeby komunikacji stałej. Współpraca zakłada także wykorzystanie materiałów z kampanii lokalnych, zgodnie z przygotowaną przez albo albo nową narracją wizualną na profilach marki. Działania komunikacyjne bazują na aktualnych kontekstach i angażującym storytellingu, wpisując się jednocześnie w długoletnią historię i globalną strategię brandu.
– Współczesne życie intymne ma wiele znaczeń oraz kolorów. Nie waloryzując żadnego z nich, zależało nam na stworzeniu angażującej komunikacji pozbawionej oczywistej symboliki, która często kojarzona jest z marką. Bawiąc się kontekstami zakorzenionymi w kulturze, stworzyliśmy spójny format komunikacji na Facebooku i Instagramie marki Durex. Cieszymy się, że będziemy mogli go rozwijać wspólnie z naszym nowym klientem – Miłosz Jacyna, creative & strategy head / parter w albo albo.
Zobacz również
– Z Durex konsekwentnie realizujemy misję marki, inspirując ludzi do otwartego wyrażania siebie w seksie. Dostęp do przyjemnego i bezpiecznego życia seksualnego traktujemy jako prawo każdego człowieka. Nieustannie podkreślamy, że nie istnieje jeden model miłości, dbając o inkluzywność naszej komunikacji. Edukujemy, przełamując tematy tabu i powszechnie powielane stereotypy. Dopełnieniem komunikacji jest angażujący dialog ze społecznością skupioną wokół brandu w mediach społecznościowych. Dlatego cieszymy się, że propozycja albo albo umożliwia ten dialog, wpisując się w nasze założenia – Kamil Komarzyniec, brand manager marki Durex.
Za realizację działań z ramienia agencji odpowiada Wojciech Augustyniak, digital project manager, Katarzyna Honij, art director, Marta Lipińska, copywriter, a także Victoria Kochańska, digital project lead oraz Miłosz Jacyna, creative & strategy head / partner.
Współpraca o charakterze długofalowym została nawiązana w drodze przetargu. Durex to trzeci brand, należący do firmy Reckitt Benckiser w portfolio albo albo. Agencja od 2021 roku odpowiada również za komunikację i stałą obsługę social media marek Enfamil i Nurofen.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing