TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Album Piękna”: Dove i Rossmann prezentują różnorodność piękna Polek

„Album Piękna”: Dove i Rossmann prezentują różnorodność piękna Polek
Marka Dove (Unilever) we współpracy z siecią Rossman Polska przygotowały ogólnopolską akcję „Album Piękna”, której celem jest pokazywanie, że prawdziwe piękno Polek jest bardzo różnorodne.
O autorze
1 min czytania 2025-03-04

– Akcja „Album Piękna” to przykład, jak połączenie sił marek o wspólnej misji może realnie wpłynąć na postrzeganie piękna w społeczeństwie. Wierzymy, że poprzez takie inicjatywy możemy dotrzeć do szerszego grona odbiorców i wzmocnić przekaz o tym, że piękno powinno być źródłem szczęścia, a nie lęku. Współpraca ta otwiera nowe możliwości w dotarciu do Polek i Polaków z ważnym przesłaniem. Wierzymy, że łącząc nasze zasoby i doświadczenie, możemy skuteczniej promować ideę piękna, które jest autentyczne i inspirujące. Takie partnerstwa pozwalają nam wspólnie kształtować przyszłość, w której każda kobieta i dziewczynka czuje się pewna siebie i akceptowana – komentuje Joanna Orzechowska, East Europe Marketing Manager & Category Lead w Unilever.

W ramach akcji „Album Piękna” marka Dove we współpracy z Rossman Polska zachęcały kobiety do udziału w projekcie i przeprowadziły rekrutację w aplikacji tej drogerii. Spośród 3000 zgłoszeń z całej Polski wybrano 15 kobiet, które wzięły udział w sesji zdjęciowej, zrealizowanej przez fotografkę Zuzannę Krajewską i opowiedziały swoje życiowe historie dziennikarce Justynie Kopińskiej. W oparciu o sesję powstał właśnie wydany w druku artystyczny album, z krótkimi historiami i fotografiami prezentowanych kobiet; dostępny również w wersji online, na www.albumpiekna.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcja „Album Piękna” koncentruje się na pokazaniu różnorodnego prawdziwego piękna Polek i ich samopoczucia, wykorzystując claimy takie jak np.: „Czy patrzysz na siebie z czułością?” i „Pragnę własnego piękna”. Wiodącym medium jest digital, ale zaplanowane są także działania w telewizji, OOH/DOOH, prasie oraz działania z influencerkami. Trzonem kampanii digital będą zasięgowe działania display oraz rich media, planowana jest także współpraca z Onet.pl. Mocno wykorzystywane będą też kanały SoMe: Meta, TikTok i YouTube.

Wśród influencerek biorących aktywny udział w kampanii znajdą się: Ania Starmach, Olga Kalicka, Joanna Koroniewska i Kasia Sokołowska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– W ramach kampanii planujemy także działania niestandardowe, np. miesięczną wystawę w łódzkiej Manufakturze, gdzie przez cały marzec zdjęcia z „Albumu Piękna” wyświetlane będą na reklamowych „kubikach” na zewnętrznych dziedzińcach budynku, czy wielkoformatowy podświetlany mural przy Rondzie ONZ w Warszawie. W kanale OOH zaplanowaliśmy też użycie ponad 450 nośników citylight i digital citylight – dodaje Jan Kurenda z Mindshare, agencji odpowiedzialnej za realizację działań.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcia: mat. pras.