„ALDI ma to COŚ do szkoły” ruszyła nowa kampania sieci

Celem kampanii jest poinformowanie klientów o szerokiej i atrakcyjnej ofercie artykułów szkolnych oraz podkreślenie, że w ALDI jest wszystko, co potrzebne do szkoły – w dobrej jakości i najlepszych cenach.
O autorze
1 min czytania 2022-08-11

Tym razem komunikacja została wzbogacona o brand heroes – drużynę królików „COŚków”: Ryśka, Zośkę, Tośkę, Stefka i Tymka. Każdy z nich jest trochę inny, każdy ma swój talent i osobowość, ale łączy je jedno: są wszędobylskie, ciekawskie, nieznośne i bardzo chętne do testowania wszystkiego, co wpadnie im w łapki. Od zabawek, przez gry, ubrania, po sprzęty. Do nauki i do zabawy.

 Z badań wynika, że dzieci nie tylko uczestniczą w zakupach, ale także współdecydują, co trafia do koszyka. Dotyczy to w 90% ubrań, a w 89% artykułów szkolnych*. Dlatego naszym celem było stworzenie komunikacji atrakcyjnej nie tylko dla rodziców, ale również dla dzieci. Stąd pomysł na stworzenie brand heroes – tłumaczy Monika Skalska, Account Director w Opus B.

„COŚki” są autorskim projektem zespołu Opus B. Kampania taktyczna back to school obejmie TV, OOH, online (video, social media, www, display), materiały POS.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

* źródło: Deloitte, 2019

Słuchaj podcastu NowyMarketing