TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

AleBrowar x Craft Jungle

Rynek piwa rzemieślniczego znany jest z kooperacji między browarami. Jednak współpraca z marką odzieżową to nowość wśród przedstawicieli polskiego kraftu.
O autorze
1 min czytania 2017-11-10

AleBrowar to jeden z pionierów piwnej rewolucji w Polsce. Marka, która wyróżnia się wyrazistym wizerunkiem i spójną strategią komunikacji z fanami piwa rzemieślniczego. Claim „Hop Heads of Poland” wpisany w logo browaru, a w szczególności hashtag #jestemhopheadem stały się hasłami wywoławczymi miłośników nowofalowego piwa. Stworzenie linii odzieżowej w kooperacji z Craft Jungle, marką adresowaną do fanów kraftu, jest ukłonem w kierunku społeczności zbudowanej wokół AleBrowaru i naturalnym krokiem w rozwoju marki.

„Chcemy aby koszulki, bluzy i czapki sygnowane przez AleBrowar miały najwyższą jakość i były czymś więcej niż gadżetem reklamowym. Dlatego, wspólnie z Craft Jungle, postawiliśmy na polską produkcję i dedykowane motywy graficzne.” – komentuje Bartek Napieraj z AleBrowaru. „Ilustracje wykonał Łukasz Belcarski, który na co dzień rysuje postaci znane z naszych etykiet. Nad projektem czuwała agencja Ostecx Créative, zajmująca się naszą marką od 2012 roku i chcąca wyznaczyć z Craft Jungle nowe standardy w temacie produktów powiązanych z kulturą piwną.” – dodaje Bartek.

Ubrania z linii AleBrowar x Craft Jungle można zakupić w obu firmowych barach browaru czyli w AleBrowar Gdynia i AleBrowar Wrocław oraz online w sklepie www.craftjungle.pl

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj