Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Aleksandra Maleszyk przechodzi do Artegence

Aleksandra Maleszyk dołączyła do teamu Client Service agencji i będzie go wspierać w działaniach dla kluczowych klientów agencji. Maleszyk przeszła do Artegence z 180heartbeats + JUNG v. MATT.
O autorze
0 min czytania 2017-05-10

Maleszyk ma na swoim koncie pracę dla takich klientów jak Akzo Nobel, Samsung, Ferrero (Kinder Bueno i Kinder), Unilever Polska (Magnum, Big Milk) czy Innogy Polska/RWE Polska. Pracowała m.in. w Grey Group Poland i Good Looking Studio, a ostatnio w 180heartbeats + JUNG v. MATT.