1. W marketingu najważniejsze jest…
Budowanie trwałych relacji z klientami. Kluczem do tego jest poznanie go i zrozumienie jego potrzeb. Łącząc te dwa elementy można opracować rzetelny i autentyczny przekaz. Bardzo mi zależy, by moje działania przynosiły wymierny efekt. Do tego potrzebna jest refleksja, do kogo tak naprawdę mówię. Dobór narzędzi jest kwestią wtórną. Marketing też jest testem na nasz refleks, umiejętność dostosowania się i patrzenie wprzód. Bycie na bieżąco z trendami to must.
2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…
Tegoroczna kampania H&M dotykająca różnorodności kobiecej natury bardzo mnie poruszyła – estetycznie i emocjonalnie. Lubię też patrzeć na wrażliwą twarz marketingu w kampaniach społecznych, tak jak w żartobliwej „Mafii dla psa”. Pamiętam też dobrze kampanię Always „Jak dziewczyna” – genialne połączenie badania rzeczywistości z przekazem reklamowym.
Zobacz również
3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…
Po dołączeniu do zespołu iSpot musiałam w ekspresowym tempie przenieść swoją uwagę i percepcję z produktów beauty, którymi zajmowałam się w Douglas, na nowoczesne technologie. Do dziś uczę się tego fascynującego świata.
4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumna, to…
Zawsze ten, który właśnie zaczynam realizować. Na etapie kreacji i projektowania efektów zawsze czuję adrenalinę i przypływ motywacji. Lubię podążać za swoimi przeczuciami często się sprawdzają.
5. Kampania, której twórcom mogłabym zazdrościć to…
Nie zazdroszczę, taką mam zasadę :). Czerpię inspirację z rzeczy dobrych i idę dalej.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to…
Podejście H2H (Human to Human). Odwoływanie się do emocji, pamiętając, że po drugiej stronie monitora, telefonu, TV jest człowiek, który ma swoja historię. Posługiwanie się prostym językiem. Takie podejście pozwala budować silne relacje z odbiorcą i zachować autentyczność. Umożliwia większą, dwukierunkową dynamikę komunikatu. Coraz ważniejszą rolę odgrywa również customer experience – doświadczenie, które zdobywa klient w kontakcie z rynkiem usług. W dobie tak wysokiej konkurencyjności warto oferować klientom coś więcej niż produkt – to też dewiza iSpota, z którą silnie się utożsamiam. Jestem też zagorzałą fanką storytellingu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…
Nie mogę jednoznacznie się do tego odnieść. Dopóki wykorzystywane narzędzia działają – mają rację bytu. Ważniejszym aspektem jest mierzenie efektywności. To ogromny komfort móc zweryfikować skuteczność swoich działań.
8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…
Powiedziałabym, że dobry brief. Ale tak naprawdę to dopiero początek. Najważniejsze jest obustronne zaufanie, które pozwala na uwolnienie kreatywności. To daje najlepsze rezultaty.
9. Swoje inspiracje czerpię z…
Otaczającej nas rzeczywistości oraz kontaktu z ludźmi. Mój szef często jeździ incognito po salonach iSpot i rozmawia z klientami. Uważam, że to świetna praktyka.
10. Moja kampania marzeń…
Taka, która zmieni rzeczywistość choćby jednej osoby.
11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…
To codzienne redefiniowanie siebie, swojego nastawienia do świata. To też wyzwanie dla kreatywności i test na dojrzałość.
Aleksandra Niegowska
Marketing Lead iSpot Apple Premium Reseller