Aleksandra Pająk z branżą mediową związana jest od 2004 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywała z ZenithOptimedia Group, a następnie od 2015 roku w agencji Zenith, z którą związana była do 2020 roku. W ciągu ostatnich lat jako communication and business director odpowiadała za strategię komunikacji takich firm jak m.in. Wedel, GSK, Santander, Essity, Lactalis, czy Sanofi.
W Value Media na stanowisku communications director będzie rozwijała biznes m.in. takich klientów jak.: Adamed, Suzuki, OTCF (czyli 4F, Under Armour, Outhorn), Grycan, Luxmed czy Synexus. Zespół Aleksandry Pająk będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup kampanii komunikacyjnych 360 oraz działanie na styku komunikacji, mediów i marketingu w szeroko rozumianym innowacyjnym podejściu do biznesu Klienta jako partner.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]