Netguru, polska spółka akcyjna oferująca usługi doradztwa w zakresie tworzenia oprogramowania i projektowania produktów cyfrowych, pochwaliła się kluczową zmianą w zespole managerskim. Do firmy dołączyła Aleksandra Paszkiewicz, która objęła funkcję head of people. Paszkiewicz jest managerką z doświadczeniem w strategicznym zarządzaniu HR, komunikacją wewnętrzną i marką pracodawcy. Ma doświadczenie w budowaniu rozwiązań z zakresu pozyskiwania i rozwoju talentów oraz tworzenia rozwiązań dla zmieniających się organizacji. W Netguru odpowiada za rozwój środowiska pracy blisko 800-osobowego zespołu, kierując się misją uzyskania tytułu najlepszego pracodawcy technologicznego na świecie. Przed dołączeniem do Netguru pełniła rolę chief human resources officer w Nationale-Nederlanden, z którym na seniorskich stanowiskach związana była przez ponad dziesięć lat.
W maju b.r. spółka ogłosiła także utworzenie nowego stanowiska: head of talent acquisition. Nową rolę objęła Katarzyna Rój, do której zadań należy m.in. koordynacja działań rekrutacyjnych firmy oraz współpracy z zewnętrznymi partnerami pozyskującymi kandydatów dla Netguru. Przed dołączeniem do Netguru odpowiadała za wdrażanie i realizację strategii rekrutacyjnych, koordynowała regionalne działania zespołów rekrutacyjnych jako dyrektor ds. Rekrutacji na Europę Środkowo-Zachodnią w Luxoft, gdzie spędziła przeszło dziesięć lat.
Zobacz również
– Pandemia Covid-19 wymusiła przyśpieszoną transformację cyfrową wielu organizacji, co z kolei podniosło popyt na związane z tym usługi – tłumaczy Marek Talarczyk, CEO Netguru. – Aspirując do grona najlepszych pracodawców sektora technologicznego na świecie musimy nie tylko dbać o potrzeby i satysfakcję naszego zespołu, ale też tak budować ofertę, by przyciągała najlepsze talenty na rynku pracy. Cieszę się, że Aleksandra i Katarzyna zgodziły się dołączyć do Netguru i pokierować tymi obszarami. – dodaje Talarczyk.
Powyższe zmiany w składzie managerskim są kolejnymi, jakie Netguru ogłosiło w ostatnich miesiącach. W marcu br. na stanowisko Head of Growth awansowała Aleksandra Prejs, natomiast Mateusz Czajka został pierwszym chief delivery officerem w historii firmy.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach