Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Alessandro De Rose w kampanii oficjalnego czasomierza Red Bull Cliff Diving World Series 2018

TIMEX, amerykański producent zegarków, został tegorocznym Oficjalnym Partnerem Technicznym turnieju skoków z klifu RBCD. Z tej okazji marka z Connecticut zaprezentowała specjalną edycję ultra wytrzymałego czasomierza z serii Command.
O autorze
1 min czytania 2018-07-13

W 9. edycji zawodów w barwach TIMEX wystąpi zeszłoroczny Mistrz Cliff Divingu Alessandro De Rose. Firma wspólnie z nieustraszonym Włochem i zespołem Czerwonego Byka zaprojektował czasomierz TIMEX Command Red Bull Cliff Diving World Series Edition z myślą o śmiałkach. Wykonany w klasycznych barwach granatu, czerwieni i srebra, jest wstrząsoodporny i wodoszczelny do głębokości 100 m. Jego detale wykonano z anodyzowanego aluminium, zaś silikonowy pasek zdobi logo turnieju RBCD. Posiada również stoper, timer, podświetlenie INDIGLO, a także alarm i alert hydracyjny. 

De Rose jest również bohaterem czterech spotów prezentujących nowy zegarek oraz piękno cliffdivingu. Poszczególne klipy przedstawiają nurka w codziennych sytuacjach, podczas których niespodziewanie zostaje przeniesiony na krawędź skał.




Już 14 lipca seria zawita w São Miguel, portugalskiej wyspie należącej do archipelagu Azorów. Skoki z klifu to dyscyplina sportowa z elementami akrobatyki, w której śmiałkowie nurkują z wysokości 27 metrów z prędkością 85 km/h! Jest to wysokość prawie trzykrotnie większa niż olimpijska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

São Miguel jest trzecim z przystanków rywalizacji. Warto przypomnieć, że w pierwszym z tegorocznych zmagań, odbywających się w Teksasie 2 czerwca, zwyciężył Polak Krzysztof Kolanus. Triumfatorem drugiego z etapów był Amerykanin Steven LoBue. Teraz rywalizacja nabierze jeszcze większego tempa, ponieważ na najwyższe miejsce na podium szykuje się zeszłoroczny zwycięzca Alessandro De Rose.

W każdym z miast, w których odbywają się zawody, TIMEX przygotował specjalne aktywacje, angażujące fanów obecnych podczas wydarzenia. W strefie marki będzie można spróbować wirtualnych skoków z klifu, dzięki animacji w okularach VR. Co więcej, zgromadzeni będą mogli wykonać selfie, sprawiające wrażenie skoku ze skał. Z kolei dla 500 pierwszych gości TIMEX przygotował nagrody – zegarki TIMEX Command Float.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się